• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛

مردم‌داری و مردم‌مداری در دستور کار ادارات باشد

  • کد خبر : 108121
  • 21 شهریور 1403 - 12:24
مردم‌داری و مردم‌مداری در دستور کار ادارات باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه وظیفه ادارات این است که در سنگر انقلاب برای خدمت به مردم پافشاری کنند، تأکید کرد: مردم‌داری و مردم‌مداری در دستور کار ادارات باشد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۲۱ شهریور ماه در مراسم اجلاسیه شهدای کارمند استان فارس که در سالن همایش دانشگاه نفت و گاز برگزار شد، با یادآوری اینکه کنگره ملی ۱۵ هزار شهید ولایت‌مدار استان فارس در آبان ماه برگزار می‌شود، گفت: وظیفه امروز ما این است که در سنگر حوزه‌های اداری انقلاب در خدمت به مردم پافشاری کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند، افزود: شهیدان میراث بزرگ انقلاب اسلامی هستند؛ همان‌هایی که به ایران بزرگ و سربلند، عزت و شکوه داده‌اند.

قزلسفلی بیان کرد: دیروز شهیدان بزرگی همچون قاسم سلیمانی، اسلامی‌نسب‌ها، خادم‌صادق‌ها، غیبی‌ها، اسکندری‌ها، محمودی‌ها و هزاران شهید در میدان جنگ جان داده‌اند در مقابل امروز همه ما وظیفه داریم با همت و مجاهدت گام‌های محکم‌تری برای عزت و سربلندی کشور برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه شهیدان میراث بزرگ انقلاب اسلامی هستند و وظیفه ادارات این است که در سنگر انقلاب برای خدمت به مردم پافشاری کنند، تصریح کرد: امروز در سنگر خدمت به مردم در سازمان‌های اداری معتقدیم که ارباب رجوع ولی‌نعمت است و مردم‌داری، مردم‌دوستی و مردم‌مداری باید در دستور کار ادارات باشد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم مبنا بر مردم‌داری بود و در دولت چهاردهم یکی از مولفه‌های مهم مردم‌داری است و رئیس جمهور بر این مورد پافشاری کرده است.

انتهای پیام

۱۱۴

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=108121

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.