• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
1

نماینده دولت در ترکیب هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران تعیین شد

  • کد خبر : 108049
  • 19 شهریور 1403 - 21:00
نماینده دولت در ترکیب هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران تعیین شد
در مراسمی رسمی که صبح امروز دوشنبه ۱۹ شهریورماه با حضور تمامی اعضای هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با حکم دکتر ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، “محمد جعفر‌پور” به عنوان نماینده سهام دولت در ترکیب هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران منصوب شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، اعضای حقوقی سهامدار شرکت مخابرات، نمایندگان حقیقی خود را در ادوار مختلف در ترکیب هیئت مدیره، تغییر و یا جایگزین می‌کنند که با توجه به سهام مدیریتی دولت در ترکیب هیئت مدیره مخابرات، مهندس “محمد جعفر‌پور” به عنوان نماینده جدید دولت، انتخاب و از زحمات مهندس “ابراهیم یافتیان” قدردانی شد.

در حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مهندس جعفرپور، تلاش در جهت همراهی بیشتر مجموعه مخابرات با وزارتخانه برای توسعه شبکه ملی اطلاعات، دستیابی به اهداف طرح کلان و معماری شبکه ملی و شتاب‌بخشی به اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در شرکت مخابرات ایران تأکید شده است.

همچنین، توسعه و تکمیل شبکه انتقال درون‌استانی و درون‌شهری شرکت مخابرات به منظور اجرای تعهدات مندرج در پروانه شرکت، افزایش بهره‌وری و انضباط مالی و اداری، توسعه سرمایه اجتماعی شرکت و تکریم سرمایه انسانی با هدف بهبود معیشت و کرامت همکاران و بازنشستگان، از اهمّ نکات مطرح‌شده در حکم انتصاب وزیر ارتباطات برای عضو جدید هیئت مدیره شرکت مخابرات است.

محمد جعفرپور، مدرک کارشناسی ارشد شبکه‌های رایانه‌ای داشته و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت شبکه‌های ارتباطی در مقیاس ملی را دارد.

وی تا پیش از این، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و همچنین، راهبری پروژه‌های اصلی توسعه‌ای شرکت زیرساخت مانند پروژه ارتقاء ظرفیت شبکه زیرساخت با استفاده از تجهیزات بومی و پروژه اصلاح مهندسی ترافیک شبکه جهت بهبود کیفیت شبکه را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=108049

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.