• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
2

پرداخت «گرنت کارت» به استادان دانشگاه شیراز توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • کد خبر : 107936
  • 19 شهریور 1403 - 10:36
پرداخت «گرنت کارت» به استادان دانشگاه شیراز توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
پس از پیوستن دانشگاه شیراز به طرح «مهریار» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حق پژوهانه استادان دانشگاه شیراز نیز در قالب طرح «گرنت کارت» به بانک واگذار شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قرض الحسنه، دکتر «علی حفیظی» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز در آیین امضاء تفاهمنامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح «گرنت کارت»، گفت: توسعه پژوهش‌های گروهی و بین رشته‌ای با تأکید ویژه بر علوم و فناوری نوین، شناسایی مهمترین مشکلات استان فارس در بخش‌های مختلف، تعیین اولویت‌های پژوهشی استان فارس و تمرکز فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه شیراز در راستای اولویت‌های شناسایی‌شده همواره جزو وظایف مهم دانشگاه در حوزه پژوهش تلقی می‌شوند.

وی همچنین ساماندهی مراکز تحقیقاتی و تدوین برنامه عملیاتی و زمانبندی شده برای همه پژوهشکده‌های دانشگاه را مهم دانست و افرود: توجه به مسائل رفاهی استادان دانشگاه موجب خواهد شد از دغدغه‌های همکاران در این بخش کاسته شود و آن‌ها تمرکز بیشتری بر امور پژوهشی داشته باشند.

«حفیظی» بیان کرد: بعد از انعقاد تفاهمنامه طرح «مهریار» با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جهت استفاده از خدمات این طرح، تصمیم بر آن شد که پرداخت هزینه‌های پژوهانه استادان دانشگاه شیراز نیز به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران واگذار شود.

«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس اظهار داشت: در راستای تحقق سیاست‌های بانک و توجه ویژه به حوزه پژوهش در دانشگاه‌ها، به دنبال کمک به پیشبرد مرزهای دانش و حل مسائل اساسی کشور بر اساس اولویت‌های علمی در شاخه‌های مختلف هستیم.

وی ادامه داد: بر همین این اساس و با هدف کمک به توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه شیراز برای انجام تحقیقات مؤثر، تشویق و کمک به اعضای هیأت علمی و ارتقاء ظرفیت‌های علمی دانشگاه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کنار دانشگاه شیراز خواهد بود.

در پایان این جلسه تفاهمنامه همکاری در طرح «گرنت کارت» به امضاء مدیران ارشد استان رسید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=107936

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.