• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
0
مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

کسب ۹۶ رتبه تک رقمی و دو رقمی در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان فارس

  • کد خبر : 107857
  • 20 شهریور 1403 - 7:05
کسب ۹۶ رتبه تک رقمی و دو رقمی در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان فارس
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: کسب رتبه اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و رتبه دوم  کنکور در رشته هنر و همچنین ۳ رتبه تک رقمی دیگر در منطقه یک و ۹۱ رتبه دو رقمی از جمله افتخارآفرینی‌های دانش‌آموزان استان فارس در کنکور امسال است.

فرشید قاسمی در آیین تجلیل از دانش‌آموزان فارسی حائز رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور و برترین‌های المپیادهای علمی جهانی در شیراز، اظهار کرد: دانش‌آموزان موفق در رقابت‌های علمی، همواره به افتخارآفرینی در جامعه می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در سال تحصیلی جاری بیش از ۹۴۱ هزار دانش‌آموز داشتیم که با تلاش‌های صورت گرفته در عرصه رقابت‌های علمی از حیث کسب رتبه‌های تک رقمی در سطح کشور رتبه ۵ را کسب کنیم البته این در حالی است که بهترین رتبه ما در سال‌های اخیر رتبه ۱۵ بود.

قاسمی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های مناسب توانستیم در المپیادهای علمی بین‌المللی، سه مدال جهانی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: کسب رتبه اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و رتبه دوم کنکور در رشته هنر و همچنین سه رتبه تک رقمی دیگر در منطقه یک و ۹۱ رتبه دو رقمی از جمله افتخار آفرینی‌های دانش‌آموزان استان فارس در کنکور امسال است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: امسال تاکنون ۹۱ دانش‌آموز استان فارس توانسته‌اند رتبه دو رقمی کسب کنند و این در حالی است که این عدد در سال‌های ۱۴۰۱ تعداد ۵۵ و در ۱۴۰۲ تعداد ۶۳ بوده و این نشان از این دارد که فارس در سه سال گذشته رشد صعودی داشته است.

قاسمی افزود: دانش‌آموزان ما با کسب مدال‌ها و رتبه‌های برتر در سطح بین‌المللی و کشوری، برای استان و کشور افتخار آفریدند.

به گزارش سحاب پرس، در این مراسم از تعداد قریب ۱۰۰ دانش‌آموز استان فارسی برتر کنکور سراسری و المپیاد علمی جهانی و کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=107857

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.