• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

2
سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز خبر داد:

راه اندازی اتاق زایمان در آب در بیمارستان شهید آیت الله دکتر بهشتی شیراز

  • کد خبر : 107489
  • 17 شهریور 1403 - 14:21
راه اندازی اتاق زایمان در آب در بیمارستان شهید آیت الله دکتر بهشتی شیراز
سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز از عمل به سیاست های افزایش جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری خبر داد و بر تقویت زیرساخت های درمانی برای ارایه خدمات مطلوب به مادران باردار تاکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، دکتر محمد دهقان با عرض تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول گفت: اتاق زایمان در آب بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی شیراز با حمایت مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس آماده بهره برداری است.

او راه اندازی این زیرساخت درمانی را گامی بلند در راستای سلامت مادران و بهره مندی از تکنیک های نوین درمانی برشمرد و اظهار داشت: تمامی بخش های بیمارستان در راه اندازی و بهره برداری از این پروژه نقش مثبتی ایفا کردند.

او با بیان اینکه اتاق زایمان در آب بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی شیراز بر اساس استانداردهای جهانی تجهیز و آماده سازی شده، بیان داشت: از آنجایی که حفظ سلامت مادر و نوزاد در اولویت است، تمامی نکات شامل آموزش کارکنان، تهیه تجهیزات، موارد بهداشتی و پیشگیری از عفونت در این مرکز به صورت ویژه رعایت می شود.

سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز از حمایت روحی و روانی از مادران باردار خبر داد و افزود: طی دو ماه گذشته کارکنان متعهد و سخت کوش واحد آموزش مادران باردار در  بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی شیراز نسبت به تشریح فواید زایمان در آب اطلاع رسانی می کنند.

دکتر دهقان از برپایی تورهای بازدید برای مادران از بخش های مختلف زایشگاه و اتاق زایمان در آب این  بیمارستان خبر داد و افزود: با اتخاذ چنین تدابیری به دنبال کاهش اضطراب و حفظ سلامت مادر و نوزاد هستیم.

وی راه اندازی اتاق زایمان در آب را مستلزم هزینه های قابل ملاحظه ای برشمرد و اظهار داشت: با حمایت مدیریت درمان تامین اجتماعی توانستیم این پروژه را در  بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی شیراز اجرایی سازیم.

به گفته این مقام مسئول، زایمان در آب از متدهای پیشرفته جهانی است که در راستای ارتقا سلامت مادران و برنامه های اعتبار بخشی در دستور کار  بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی شیراز قرار گرفته است.

سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز افزود: اجرای طرح زایمان در آب نقش مهمی در کاهش درد، پیشرفت زایمان، کاهش اضطراب، تولد نوزادان سالم، ارتقا رضایتمندی مادران و اجرای سیاست های جوانی جمعیت دارد.

دکتر دهقان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های دقیق و منسجم آمادگی هشتاد تا یکصد زایمان در آب طی یک ماه را داریم و تمامی مادران متقاضی می توانند از این خدمت بهره مند گردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه زایمان در زمره خدمات درمانی اورژانس قرار می گیرد، بیان داشت: اجرای طرح مامای همراه در  بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی شیراز نقش مثبتی در ارتقا آمادگی مادران و کاهش اضطراب آنها ایفا می کند و طی سه سال اخیر با اجرای این طرح حمایتی و آموزشی توانسته ایم نقش مثبتی در راستای افزایش جمعیت و سلامت جامعه برداریم.

او در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای طرح جوانی جمعیت اظهار داشت: در  بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی شیراز طرح های آموزشی، فرهنگی و تبلیغاتی موثری در راستای افزایش زاد و ولد صورت می گیرد.

سرپرست بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز، زایمان طبیعی را به عنوان یکی از ارکان مهم در سلامت مادر و نوزاد برشمرد.

به گفته این مقام مسئول، آیین بهره برداری از اتاق زایمان در آب  بیمارستان شهید آیت‌الله دکتر بهشتی ۱۹ شهریور ماه با حضور مقامات مسئول برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=107489

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.