• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز؛

نصب ایزوگام حادثه ساز شد/ آتش سوزی منزل مسکونی در مجاورت انبارهای لوازم یدکی

  • کد خبر : 10748
  • 01 آذر 1399 - 18:37
نصب ایزوگام حادثه ساز شد/ آتش سوزی منزل مسکونی در مجاورت انبارهای لوازم یدکی
محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه 5 ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: به محض رسیدن؛ آتش سوزی در پشت بام شیروانی خانه ویلایی دو طبقه با همجواری منازل مسکونی و انبار های لوازم یدکی با سقف های بهم چسبیده مشاهده شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، محمد هادی قانع افزود: ۲۰ آتش نشان در پی اعلام آتش سوزی سنگین خیابان تختی درساعت ۱۰:۵۰ امروز یک آذر ۱۳۹۹ به محل حادثه اعزام شدند.

قانع در توضیح جزییات این حادثه عنوان کرد: به محض رسیدن؛ آتش سوزی در پشت بام شیروانی یک باب خانه ویلایی با همجواری منازل مسکونی و انبار های لوازم یدکی با سقف های بهم چسبیده مشاهده شد که شعله های آتش به طبقه دوم منزل مسکونی سرایت کرده و در حال گسترش بود.

خوشبختانه بنا بر اطلاعات شهروندان و بررسی اولیه آتش نشانان، تمامی ساکنان پس از وقوع آتش سوزی ساختمان را ترک کرده بودند که این امر موجب سهولت در عملیات آتش نشانان شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی، سریعا با سوراخ کردن بخشی از سقف منزل مسکونی از طریق پشت بام و از داخل کوچه نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند و توانستند به سرعت شعله های آتش را مهار کرده و مانع از سرایت آن به دیگر منازل مسکونی و انبارهای همجوار شوند.

قانع علت آتش سوزی را سرایت آتش حین نصب ایزوگام پشت بام منزل همجوار و نهایتاسرایت به پشت بام خانه دو طبقه ویلایی عنوان کرد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به این که این حادثه هیچ مصدومی درپی نداشت، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از خاموش کردن شعله های آتش اقدام به تخلیه دود از داخل ساختمان کرده و پس از ایمن سازی کامل، با حضور کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز به بررسی علت وقوع این آتش‌ سوزی پرداختند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10748

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.