• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

0

از بازدید از اردوگاه درمانی معتادان تا حضور در نشست تخصصی استان فارس

  • کد خبر : 107360
  • 15 شهریور 1403 - 22:14
از بازدید از اردوگاه درمانی معتادان تا حضور در نشست تخصصی استان فارس
وزیر کشور در حالی به سفر یک روزه خود به شیراز پایان داد که در جلسات مختلفی نظیر نشست تخصصی بررسی شاخص‌های مختلف استان فارس و هم‌چنین بازدید از اردوگاه درمانی معتادان و دیدار با خانواده‌های شهدا حضور یافته بود.

اسکندر مؤمنی امروز، ۱۵ شهریورماه در سفر به شیراز از اردوگاه درمانی معتادان متجاهر به نام شهدای بسیج سپاه فجر استان فارس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ، ضمن قدردانی از همت و تلاش مدیران و مسئولان استانی برای احیای این اردوگاه و استفاده بهینه از آن، افزود: کار بسیج و سپاه در این خصوص جهادی بود، یعنی کاری را که وظیفه قانونی و رسالت ذاتی شان نبود، پذیرفتند و به نحو احسن آن را اجرا کرده‌اند.

وزیر کشور هم‌چنین در بخش پایانی سفر خود به شیراز، در جلسه تخصصی بررسی شاخص‌های مختلف اجتماعی، نظم و امنیت و عمرانی استان فارس نیز حضور یافت.

در این نشست استاندار فارس و مدیران موضوعی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند و گزارشی از شاخص‌های استان در این زمینه‌ها ارائه کردند.

در پایان این جلسه، وزیر کشور ضمن دیدار با خانواده شهیدان احمد، محمود و حسین فهیمی و هم‌چنین شهید عزیز قاضی، با تکریم ایشان، خانواده‌های معظم شهدا را اسوه‌های صبر، استقامت و ایثار برشمرد.

به گزارش سحاب پرس، در جریان سفر یک روزه وزیر کشور، نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز در آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌ها حضور داشتند.

وزیر کشور امشب بعد از پایان یافتن جلسات و دیدارهای خود شیراز را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=107360

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.