• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

6

خدمت‌رسانی خادم‌یاران رضوی فارس به عاشقان امام رئوف

  • کد خبر : 107214
  • 13 شهریور 1403 - 22:46
خدمت‌رسانی خادم‌یاران رضوی فارس به عاشقان امام رئوف
خادم‌یاران رضوی طی روزهای گذشته در شیراز و در مسیرهای حرکت کاروان‌های زیارتی امام رضا(ع) در سطح استان فارس و در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس با برپایی موکب و پذیرایی از جاماندگان زائرین امام رضا(ع) عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان می‌دهند.

هم‌زمان با سالروز شهادت امام رئوف (ع) شیعیان و دوست‌داران خاندان عصمت و طهارت و برخی از اهل سنت و محبان اهل بیت(ع) به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند. عشق و علاقه به امام رضا(ع) می‌تواند بهترین عامل وحدت مسلمانان در استان فارس و کل کشور باشد.

برپایی موکب‌های این مسیر از شب ۲۸ صفر شدت بیشتری گرفته و حال و هوای دیگری دارد، خادم‌یاران با پرچم امام رضا(ع) در موکب سفینه‌النجاه شیراز که در محل پیاده‌راه سلامت و ایستگاه مترو شاهد شیراز توسط خادمان مسجد امام صادق(ع)، به همین مناسبت ساخته شده است، حضور دارند.

خیل جوانان عاشق امام رضا(ع) داوطلب خدمت در موکب‌های پذیرایی هستند و این برنامه‌ها همزمان با شب شهادت امام رضا(ع) با ویژه برنامه‌های خاص همراه بود. همچنین فردا شب در شام شهادت امام رئوف(ع) این برنامه‌ها با برنامه چهارشنبه‌های امام رضایی هم نوا خواهد شد.

در این برنامه‌ها ضمن قرائت صلوات خاصه و مدح‌های امام رضا(ع)، وعاظ و مداحان به ذکر بیان اخلاق و رفتار امام(ع) می‌پردازند و ذکر مصیبت می‌کنند.

موکب حضرت زهرا(س) به عنوان یکی از موکب‌های استان فارس با همکاری خادم‌یاران شهرستان فسا تا پایان شام شهادت امام رئوف با پذیرایی از زائران خدمات خود را ارائه خواهند داد. این موکب با ظرفیت پذیرایی روزانه از یک هزار نفر بانو و آقا با همکاری کانون‌های خدمت رضوی استان فارس، خودیاری و مشارکت شهروندان شهرستان فسا با عنوان تکیه حضرت زهرا(س) مواد مورد نیاز را از شهرستان تهیه و به مشهد انتقال می‌دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=107214

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.