• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
2
مدیر ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی؛

نوجوانان نفت و گاز زاگرس جنوبی در صدر جدول رقابت های لیگ برتر تکواندو کشور

  • کد خبر : 107144
  • 13 شهریور 1403 - 10:43
نوجوانان نفت و گاز زاگرس جنوبی در صدر جدول رقابت های لیگ برتر تکواندو کشور
مدیر ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی از صدرنشینی در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر با کسب دو مدال طلا، یک نقره و شش برنز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، دکتر آرش فدعم مدیر ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار کرد: بهزاد خداداد سرمربی تیم ، در وزن اول سبحان رجبی و ابوالفضل قنبرزاده، در وزن دوم حسین رضازاده و امیر مهدی وحید بینا، در وزن سوم جمشید اسماعیل زاده، ابوالفضل طلوعی و امیر رضا احمدی ،در وزن چهارم مبین علیپور ، ابوالفضل دولت پور و امیر حسین میری، در وزن پنجم آرش ضامنی ،مهدی بابایی و پدرام مهاجر ،در وزن ششم مهدی تاتی و سبحان محمدی، در وزن هفتم امیر رضا روئین، ایمان حاجی زاده و رادین زینالی، در وزن هشتم محمد حسین تقی پور و منصور بشردوست، در وزن نهم ماهان محمدی و امیر محمد عسگریان و در وزن دهم امیر علی جعفری ، امیر حسین قهرمان و امین محمد احمدوند را در ترکیب قرار داد.

سرپرست تیم تکواندو نفت و گاز زاگرس جنوبی ادامه داد: امیر رضا روئین و محمد امین جعفری مدال های طلای اوزان هفتم و دهم را برگردن آویختند.محمد حسین تقی پور به مدال نقره وزن هشتم دست پیدا کرد .امیر عباس قنبرزاده و سبحان رحیمی مشترکا بر سکوی سوم وزن اول ایستادند. ابوالفضل طلوعی و جمشید اسماعیل زاده دو مدال برنز وزن سوم، مهدی تاتی مدال برنز وزن ششم و امیر علی جعفری مدال برنز وزن دهم را از آن خود کردند.

فدعم ادامه داد: در این هفته در تهران توانستیم یکه تاز میدان باشیم و با ۸۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدرنشینی را تداوم بدهیم.

استاد حمید باقی نژاد به عنوان مدیرفنی، بهبود خداداد ، یوسف جنگجو ، محمد هادی کاظمی ، مهدی اسلام مهر و اکبر قهرمانی به عنوان مربیان تیم در کنار استاد بهزاد خداداد فعالیت دارند.
این مربی باسابقه تکواندو فارس و ایران افزود: در جدول رده بندی، بعد از تیم ما با ۵۴۹ امتیاز، بارمان ابزار یراق توسن با ۴۶۱ امتیاز، ایران جوان اصفهان با ۳۳۴ امتیاز و یاسین پیشرو با ۲۳۵ امتیاز در رده های دوم تا چهارم هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=107144

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.