• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3

هنرستان خیرساز تخصصی در کازرون افتتاح شد

  • کد خبر : 107097
  • 13 شهریور 1403 - 7:31
هنرستان خیرساز تخصصی در کازرون افتتاح شد
مراسم افتتاحیه هنرستان خیرساز صنعت و ساختمان با ظرفیت ۹ کلاس و ۴ کارگاه آموزشی به همت خیر نیک اندیش مهندس ابراهیم ذوالقدری با حضور جمعی از مسئولین و مردم در شهرک پردیس کازرون برگزار شد.
به گزارش سحاب پرس، این مدرسه تخصصی که در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع شامل بخش‌هایی از جمله ساختمان آموزشی به مساحت ۱۳۱۴ و ۴ کارگاه فنی مجموعا به مساحت ۵۶۰ متر مربع از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ احداث شد، با حمایت کامل این خیر نیک‌اندیش کازرونی و هزینه‌ای بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان به سرانجام رسید.
گفتنی است هنرستان تخصصی صنعت و ساختمان، به نیت خیّر پروژه در رشته‌های تخصصی مربوط به حوزه عمران، معماری و ساختمان و در سه پایه تحصیلی متوسطه دوم فعالیت خواهد کرد.
طی این مراسم ابراهیم ذوالقدری خیر کازرونی این مدرسه به طور برخط و از راه دور با حاضرین در مراسم به گفتگو پرداخت.
در ادامه این مراسم امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون ضمن تقدیر ویژه از مهندس ذوالقدری و تمامی همراهان دولتی و خصوصی در اجرای این پروژه گفت: این خیر نیک‌اندیش دل خیلی از دانش آموزان را شاد کرد.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: به لطف الهی اکنون فضای مطلوب آموزشی با حضور خیرین بزرگ‌منشی همچون مهندس ذوالقدری رقم خورده است و در آینده نیز پروژه‌های دیگری نیز به بهره برداری خواهد رسید.
سپس حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون، خیرین را الگوی نسل آینده خواند و اظهار داشت: کار خیّر، گردآوری آجر و سیمان نیست، بلکه اسوه شدن برای نسل آینده است. افتخار می‌کنیم که در سطح کازرون عزیزی را معرفی می‌کنیم که در ادامه مسیر علم و دانایی خود، سالیان متمادی الگوی نسل جدید در امور خیر خواهند بود.
امام جمعه کازرون با بیان اینکه خیر کسی است که امید به آینده داشته و نقش آفرینی خود را باور دارد، ادامه داد: همواره در امور خیر بیشترین لذت را خیرین خواهند برد.
او افزود: هرچند دانش آموزان از این کار خیر بهره‌مند و شهر نیز منتفع و پیشرفته خواهد شد، اما این خیّر است که با تعلق خاطر به کار خیر، علاقه به تداوم کار خیر داشته و در مسیر کمال گام برمی‌دارد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس و همچنین مدیریت آموزش و پرورش کازرون از این خیر نیک‌اندیش و مجری طرح تقدیر شد.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=107097

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.