• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز؛

بانوان و دختران شیرازی پرچم دار افتخارآفرینی و درخشش کشورمان در جهان هستند

  • کد خبر : 107073
  • 12 شهریور 1403 - 19:28
بانوان و دختران شیرازی پرچم دار افتخارآفرینی و درخشش کشورمان در جهان هستند
رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه تقدیر از لیلا کشاورزی، گفت: بانوان و دختران شیرازی پرچم دار افتخارآفرینی و درخشش کشورمان در جهان هستند.

افسانه خواست‌خدایی عضو شورا و رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز در آئین تقدیر از لیلا کشاورزی بانوی نخبه علمی و قهرمان ورزشی گفت: لیلا کشاورزی دختر نخبه و قهرمان ورزشکار شیرازی موجب درخشش نام شهر استان و کشورمان در جهان گردید و در جهان با کسب مدال طلای مسابقات هوش مصنوعی در برزیل ۲۰۲۴ و مدال نقره مسابقات جهانی تکواندو در سال ۲۰۲۴ کره جنوبی خوش درخشید.

وی افزود: این شیردختر قهرمان علاوه بر اینکه دارای بیش از هفت مدال جهانی است ،در حوزه علمی و پزشکی نیز در صدر نخبگان کشور و جز متخصصین هوش مصنوعی در جهان است.

در ادامه افسانه خواست‌خدایی رئیس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز افتخار آفرینی بی نظیر خانم ساره جوانمردی به ایشان و شهروندان تبریک گفت و بیان کرد: کسب چهارمین مدال طلای ساره جوانمردی در مسابقات پارالمپیک و اولین مدال طلای مسابقات پاریس پارالمپیک ۲۰۲۴ باعث افتخار همه شهروندان و بانوان کشورمان است، بانوان و دختران مسلمان ایرانی ما با حفظ حجاب اسلامی در سطح جهان موجب افتخارآفرینی و درخشش بی نظیری گردیده اند که باید توسط همه مسئولان متولی حوزه ورزشی ارج نهاده و حمایت گردند وبستر حمایتی جهت حضور و درخشش بانوان قهرمان و ورزشکار ما درعرصه های جهانی بعدی فراهم گردد چراکه دختران و بانوان سرزمین ما بیشترین استعدادها را در عرصه ورزشی وعلمی در دنیا دارند.

به گزارش سحاب پرس، مدیریت شهری در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر از لیلا کشاورزی بانوی نخبه علمی و قهرمان ورزشی تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=107073

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.