• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
3
شهردار منطقه یازده شیراز:

نهضت آسفالت بدون وقفه ادامه دارد/ اجرای طرح زیباسازی و نوسازی مدارس

  • کد خبر : 106959
  • 10 شهریور 1403 - 20:21
نهضت آسفالت بدون وقفه ادامه دارد/ اجرای طرح زیباسازی و نوسازی مدارس
‌شهردار منطقه 11 شیراز از اجرای طرح نهضت آسفالت معابر باقدرت و بدون وقفه و زیباسازی و نوسازی مدارس خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، بهزاد پرنیان شهردار منطقه یازده شیراز با اشاره به اینکه سیاستگذاری مدیریت شهری اهتمام جدی به این مساله دارد و حمایتهای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر شیراز و بخصوص پیگیری و تاکید های سید ابراهیم حسینی ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه۱۱ به ادامه عملیات آسفالت در معابر سطح منطقه است، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده عملیات آسفالت تمام معابر واقع در سطح منطقه ۱۱ اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه همچنان عملیات آسفالت‌ریزی بر اساس برنامه زمان‌بندی در نقاط مختلف منطقه در حال انجام است، گفت: شهرداری منطقه ۱۱ شیراز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و در راستای عمران و آبادانی شهر و رفاه شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها را باقدرت در دستور کار قرار داده است.

پرنیان با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر سطح منطقه در سال‌های گذشته، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از ابتدای فعالیت شورای دور ششم شهر و شهرداری، آسفالت معابر شهری بوده که مجموعه شورای شهر و شهرداری نیز این مطالبه درست و بجای شهروندان را در دستور کار قرار داد تا شاهد بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری باشیم.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز اظهار کرد: روند روبه‌رشد شهری در زمینه عمران و آبادانی شهر که از سال گذشته شروع شده با حمایت و همراهی مجموعه شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داشته و تمام همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز؛ خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است و در این راستا نیز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

پرنیان با بیان اینکه یکی از ویژگی های بارز شهر خوب و زیبا، آسفالت مناسب معابر و خیابان هاست، گفت: فعالیت های عمرانی مربوط به آسفالت ریزی و روکش آسفالت معابر، ترمیم، لکه گیری سطوح فرسوده و مناسب سازی و ساماندهی خیابان های اصلی و فرعی، از جمله اولویت هایی است که مدیریت شهری در راستای پاسخگویی به نیازهای شهروندان، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و ایجاد چشم انداز زیبای شهر شیراز، با جدیت دنبال می کند.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز با بیان اینکه در سال گذشته به میزان۸۵هزارمترمربع آسفالت معابر با اعتباریکصدو هفتاد میلیارد ریال در سطح منطقه ۱۱ انجام شده است، افزود: از ابتدای امسال نیز تاکنون به میزان۷۰هزارمتربع آسفالت با اعتبار دویست و ده میلیارد ریال انجام شده است.

پرنیان گفت: در تلاش هستیم تا قبل از فصل سرما به میزان ۱۳۰هزارمترمربع آسفالت را با اعتبار سیصد و نود میلیارد ریال انجام دهیم.

اجرای طرح زیباسازی و نوسازی مدارس در حال انجام است

شهردار منطقه ۱۱ شیراز با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح زیباسازی و نوسازی مدارس، برای اولین‌بار در سطح منطقه یازده شهرداری شیراز، عملیات آسفالت معابر و محوطه مدارس این منطقه آغاز شده است.

وی از زیباسازی و آسفالت برخی مدارس محروم منطقه خبر داد و گفت: در راستای جهش آسفالت پیرو مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز برخی مدارس محرومِ منطقه ۱۱ آسفالت خواهد شد.

پرنیان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های عمرانی و بهسازی منطقه ۱۱، محیط آموزشی و فرهنگی سطح منطقه است عنوان کرد: بیش از ۲۰ مدرسه در سطوح مختلف و بیش از ۲۰ مرکز فرهنگی در منطقه ۱۱ است که زیباسازی و فضاسازی این مراکز به دلیل حضور دانش‌آموزان و آینده‌سازان از اولویت‌های شهرداری منطقه یازده است .

در همین راستا، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نظر داریم عملیات آسفالت معابر و محوطه سایر مدارس محروم سطح منطقه را نیز به طور مستمر اجرا کنیم تا شاهد ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی در این منطقه باشیم.

گفتنی است مدرسه شهدای کوی‌آزادگان با تعداد بیش از ۷۵۰ نفر در دو نوبت صبح و عصر پسرانه و دخترانه به عنوان اولین مدرسه در طرح جهش آسفالت قرار گرفته است و لیست مدارس محروم به نوبت از طرف معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یازده در دستور کار است.

محرومیت زدایی با آسفالت معابر محلات محروم

شهردار منطقه ۱۱ گفت: روکش آسفالت در معبر قدیمی کوچه ۱۰ قناعت پیشه و فرعی های آن و کوچه ۳.۳ استاد شهریار و فرعی های آن در منطقه ۱۱ و همچنین آسفالت کوچه ها و معابر محله قدیمی پودنک و شاهیجان انجام و یا درحال انجام است تا چهره محرومیت از این محلات برچیده شود.

وی افزود: هم اکنون آسفالت معابر اصلی و فرعی شهرک آزادگان در دست اجرا است و بزودی عملیات اجرای آسفالت در این شهرک به اتمام می رسد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=106959

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.