• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

2

‌از دستگیری قاتل ۱۶ ساله تا پایان سارقان احشام

  • کد خبر : 106831
  • 11 شهریور 1403 - 18:04
‌از دستگیری قاتل ۱۶ ساله تا پایان سارقان احشام
در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌های رسمی استان قرار داده است، اخباری نظیر دستگیری قاتل ۱۶ ساله، کشف مواد مخدر و کالاهای قاچاق و همچنین دستگیری سارقان احشام مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز امروز، ۱۱ شهریور از دستگیری قاتل ۱۶ ساله در کمتر از ۶ ساعت پس از ارتکاب به جرم خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محله های شهر شیراز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ مدرس به محل اعزام شدند.

اسماعیل زراعتیان افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که طی درگیری بین دو نفر، یک مرد ۲۰ ساله به وسیله چاقو مجروح و به بیمارستان اعزام و فرد ضارب نیز متواری شده است.

وی با بیان اینکه فرد مجروح در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است، گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیس، قاتل ۱۶ ساله در کمتر از ۶ ساعت در مخفیگاهش در شیراز شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه علت وقوع درگیری و قتل، اختلافات شخصی بوده است، افزود: فرد قاتل پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف کالای قاچاق ۴۸ میلیاردی در کازرون

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه حفاری قاچاق به ارزش ۴۸ میلیارد ریال در شهرستان کازرون خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کازرون هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خاور حامل دستگاه حفاری مشکوک شدند.

یوسف ملک‌زاده بیان کرد: پس از متوقف کردن خودرو و بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این خودرو حامل یک دستگاه کمپرسور باد حفاری سنگین صنعتی قاچاق و فاقد مدارک قانونی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه، خودرو توقیف، یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

اعتراف سارقان به ۱۰ فقره سرقت احشام

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری۳ سارق احشام و کشف ۱۰ فقره سرقت از آن ها خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در محدوده شهرک‌های اطراف شیراز، بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

کاووس حبیبی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد یک تیم سه نفره اقدام به سرقت احشام در سطح شهرک‌های اطراف شهر شیراز می‌کنند که طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

‌وی گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۰ فقره سرقت احشام اعتراف، صحنه های سرقت بازسازی و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه سارقان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به دامداران توصیه کرد: محیط دامداری از نور و روشنایی کافی برخوردار بوده و از نگهبان شب قابل اطمینان استفاده کنند.

کشف ۳۸ کیلو تریاک در ورودی شهر شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک خودرو پژو پارس خبر داد.

عبدالرضا ضربت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از خبری مبنی بر قصد قاچاقچیان جهت انتقال مواد مخدر به سطح شهر شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک دستگاه خودرو پژو پارس در یکی از ورودی‌های شهر شیراز شناسایی و توقیف شد.

ضربت گفت: در بازرسی از این خودرو، ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص دو قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=106831

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.