• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

برگزاری دو جشنواره استانی فیلمنامه‌نویسی و نقاشی در کازرون

  • کد خبر : 10660
  • 01 آذر 1399 - 14:40
برگزاری دو جشنواره استانی فیلمنامه‌نویسی و نقاشی در کازرون

این جشنواره در دو بخش اصلی با موضوع آزاد و ویژه با موضوعات: بیماری کرونا، کادر درمان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود و هر هنرمند می‌تواند با سه اثر در بخش فیلمنامه کوتاه و با پنج اثر در بخش نقاشی شرکت کند.

 حجت‌الاسلام محمدجواد جلالی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون از برگزاری دو جشنواره استانی فیلم‌نامه کوتاه و نقاشی در این شهرستان خبر داد.

جلالی با اشاره به جشنواره دهه فرهنگ و هنر فارس، از برگزاری جشنواره‌های استانی فیلم‌نامه کوتاه و نقاشی در این شهرستان بیان داشت: از ده بخش جشنواره استانی دهه فرهنگ و هنر فارس، دبیرخانه بخش فیلم‌نامه کوتاه و نقاشی این جشنواره به شهرستان کازرون واگذار شده است.

وی با بیان اینکه موضوع این جشنواره در دو بخش اصلی با موضوع آزاد و ویژه با موضوعات: بیماری کرونا، کادر درمان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: هر هنرمند می‌تواند با سه اثر در بخش فیلمنامه کوتاه و با پنج اثر در بخش نقاشی شرکت کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون بیان کرد: با توجه به اینکه این رویداد بر بستر مجازی برگزار می‌شود، هنرمندان می‌بایست برای اطلاعات تکمیلی، به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.injo.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: هنرمندان برای شرکت در این جشنواره تا پنجم دی‌ماه امسال مهلت دارند تا در سامانه ثبت‌نام و آثار خود را بارگذاری کنند.

گفتنی است، جشنواره فرهنگی هنری دهه هنر فارس در۱۰ بخش تذهیب و گل و مرغ (اقلید)، فیلم‌نامه کوتاه (کازرون)، عکس (مرودشت)، بازیگری “تک‌بازیگر” (اوز)، داستان‌نویسی و داستانک (لارستان)، خوشنویسی (ارسنجان)، نقاشی (کازرون)، شعر (جهرم)، گرافیک (داراب) و نمایش‌نامه‌نویسی (شیراز) برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10660

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.