• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

بستری ۴۷۲ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس جدید در بیمارستان های فارس

  • کد خبر : 10651
  • 30 آبان 1399 - 19:25
بستری ۴۷۲ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس جدید در بیمارستان های فارس
با شناسایی موارد جدید افراد مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس به همت تیم های بهداشتی درمانی فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۲ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی، در بیمارستان های استان بستری شده اند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام آخرین گزارش های مربوط به کروناویروس در استان فارس، از افزایش موارد نمونه گیری به ۴۵۶ هزار و ۱۳۰ مورد از ابتدای شیوع بیماری خبر داد و گفت: با بررسی تست های انجام شده، تا امروز، سی ام آبان، ۱۲۹ هزار و ۹۷۹ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

دکتر «سید روح الله حسینی» با ابراز تاسف از جان باختن ۳۰ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کووید ۱۹ طی روز گذشته تاکنون، مجموع آمار جانباختگان این بیماری را در قریب به ۹ ماه گذشته در فارس، دو هزار و ۱۲۶ نفر اعلام کرد.

او همچنین با اشاره به بستری هزار و ۹۹۹ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان که ۴۷۲ نفر از این بیماران نیز طی روز گذشته تاکنون پذیرش شده اند، افزود: از این تعداد ۳۹۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.
دکتر حسینی در ادامه این گزارش به آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع اشاره کرد که تا امروز، سی ام آبان، به عدد ۱۱۱هزار و ۹۸۵ نفر رسیده و برای دیگر بیماران نیز آرزوی سلامتی کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه محدودیت های پیش بینی شده برای کنترل این بیماری از فردا، یکم آذر در استان آغاز می شود، از عموم مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان در طول این مدت، نسبت به رعایت این محدودیت ها دقت نظر ویژه داشته تا بتوان به کمک این فرصت ایجاد شده، شرایط کنونی را بهبود بخشید و مردم استان فارس روزهای بهتری را پیش رو داشته باشند./

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10651

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.