• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

4

کلنگ ساخت کتابخانه شهر کوره شهرستان اوز به زمین خورد

  • کد خبر : 106463
  • 07 شهریور 1403 - 13:32
کلنگ ساخت کتابخانه شهر کوره شهرستان اوز به زمین خورد
همزمان با هفته دولت، کلنگ احداث پروژه کتابخانه‌ عمومی شهر فاقد کتابخانه کوره شهرستان اوز امروز، ۷ شهریورماه به زمین زده شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارسدر این مراسم ضمن قدردانی از خیرین شهرستان اوز در تأمین زمین و هزینه اولیه ساخت این پروژه، بیان کرد: خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان اوز در توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی همواره پیشگام و پیشتاز بوده اند.

محمدحسین فیروزی با تصریح اینکه در حال حاضر ساخت ۱۳ پروژه کتابخانه‌ای استان با کمک خیرین در حال انجام است، گفت: کتابخانه شهر کوره، چهاردهمین پروژه فعال کتابخانه ای فارس است که با همکاری خیرین کتابخانه‌ساز و کتابخانه یار ساخته می‌شود. افزون بر این در شهرستان اوز بخش تخصصی مادر و کودک کتابخانه عمومی اندیشه نیز همزمان به همت خانواده نیک‌اندیش هنری در دست ساخت است که در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با درخواست از شهرداری کوره برای نظارت و کمک به روند ساخت این کتابخانه تأکید کرد: با توجه به اینکه کوره از جمله شهرهای فاقد کتابخانه استان فارس است، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در تسهیل فرایند ساخت، تجهیز و بهره برداری آن همکاری خواهد کرد.

به گزارش سحاب پرس، کتابخانه‌ عمومی شهر کوره شهرستان اوز، پنجمین کتابخانه عمومی شهرستان اوز است. این کتابخانه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۸۰ متر مربع ساخته خواهد شد. زمین این کتابخانه توسط محمدحسین آل عبدالغنی از خیرین شهرستان اهدا شده است و هزینه اولیه ساخت پروژه به مبلغ ۷ میلیارد ریال نیز به همت محمدنور زنگنه، دیگر خیر اهل اوز و با همکاری مسئولان بخش بیدشهر شهرستان اوز و شهرداری کوره تأمین شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=106463

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.