• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

3

شور دلدادگان اربعین در تمام نقاط فارس

  • کد خبر : 106074
  • 04 شهریور 1403 - 12:33
شور دلدادگان اربعین در تمام نقاط فارس
همزمان با سراسر کشور مراسم پیاده‌روی دلدادگان و جاماندگان اربعین در تمام نقاط شهری و روستایی استان فارس برگزار شد.

این مراسم امروز، ۴ شهریورماه همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی در بیش از ۱۰۰ نقطه استان فارس با حضور گسترده دلدادگان خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

دبیر ستاد اربعین فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار سحاب پرس گفت: مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین با حضور گسترده گروه‌های مردمی، همراه با برپایی موکب‌های خدمت‌رسان در حال برگزاری است که در آن سعی شده است فضایی شبیه پیاده‌روی اربعین ایجاد شود.

سیدمجتبی علوی اردکانی اظهار کرد: در شهر مقدس شیراز این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح با تجمع عموم مردم در میدان امام حسین(ع) آغاز شد و راهپیمایان پس از عبور از بلوار زند، میدان شهدا(شهرداری)، چهار راه پیروزی و خیابان ۹ دی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجمع کردند.

وی بیان کرد: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین، عزاداری و سخنرانی با خواندن نماز جماعت ظهر اربعین در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به پایان خواهد رسید.

علوی اردکانی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط فرمانداران مراسم پیاده‌روی جاماندگان و دلدادگان اربعین در همه شهرستان‌ها و نقاط استان برگزار خواهد شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد اربعین هم گفت: در استان فارس طی سالیان اخیر آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین با حضور دلدادگان آن حضرت و هر سال پرشور تر از سال قبل توسط مشتاقان حضرت برگزار می‌شود.

محمد فرخ‌زاده با اشاره به اهمیت برگزاری آیین جاماندگان اربعین اظهار کرد: برخی از افراد به دلایلی توفیق شرکت در آیین پیاده میلیونی اربعین را از دست می‌دهند و این برنامه خود جوش مردمی فرصتی برای آن‌ها مهیا می‌کند تا در صف به‌هم پیوسته عاشقان حضرت قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس با بیان اینکه در همه شهرستان‌های فارس روسای ستاد اربعین تعیین شده و هماهنگی‌های لازم انجام شد، گفت: آیین جاماندگان اربعین در اماکنی نظیر بقاع متبرکه، گلزار شهدا، مساجد و سایر مکان‌های تعیین شده با همت هیئت‌های مذهبی و آحاد مردم ارادتمند به اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=106074

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.