• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

2

ضرورت تمرکز مدیریت شهری بر تولید المان‌های ایرانی ـ اسلامی

  • کد خبر : 106039
  • 03 شهریور 1403 - 18:02
ضرورت تمرکز مدیریت شهری بر تولید المان‌های ایرانی ـ اسلامی
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در آئین جهانی اربعین خواستار تمرکز مدیریت شهری بر تولید نشانه‌های شهری (المان) با محتوای ایرانی ـ اسلامی شد.

محمد فرخ‌زاده امروز، ۳ شهریورماه رونق فضاسازی‌های معنوی در ایام اربعین حسینی را پراهمیت برشمرد و گفت: اهالی ولایتمدار فارس همواره حضور پررنگ و خودجوشی در رویدادهای مذهبی داشته و در ایام اربعین نیز با تمامی توان نسبت به برگزاری پرشور این مراسم همت می‌گمارند.

وی با قدردانی از نقش‌آفرینی مدیریت شهری شیراز در ارائه خدمات مطلوب و مستمر به زوار حسینی افزود: رویداد بزرگ اربعین با حضور پرشور و میلیونی اقشار مختلف جامعه رنگ و بوی ویژه‌ای به خود می‌گیرد و در سطح جهان بازتاب گسترده‌ای دارد.

فرخ‌زاده، برپایی موکب سفینه‌النجاه را حاصل هم‌افزایی بخش‌های مهندسی، تدارکاتی و هنری جامعه دانست و اظهار کرد: مدیرت شهری نیازمند تمرکز ویژه‌ای بر طراحی و ساخت المان‎‌های شهری است.

به گفته معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس، در سال‌های اخیر شاهد بروز و ظهور برخی از المان‌هایی هستیم که از نمونه‌های غربی کپی‌برداری شده و این رویه با تبلور مسایل اعتقادی باید اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه تولید مفاهیم و مضامین منطبق بر سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در گام دوم انقلاب جایگاه ویژه‌ای دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و گفت: برای ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی نیازمند ظهور سبک متفاوتی از عملکردها و نگرش‌ها برای برقراری ارتباط با جامعه به ویژه نسل جوان هستیم.

فرخ‌زاده با تحسین نگاه هنرمندانه اهالی شیراز در رویدادهای مذهبی گفت: موکب سفینه‌النجاه در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) متولد شد و در شهرهای دیگر شاهد برپایی آن هستیم و امید می رود در آینده شاهد رونمایی از آن در سایر کشورهای اسلامی باشیم.

به گفته معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس، با استفاده از مصادیق فرهنگی نظیر سفینه‌النجاه به شکل موثرتری امکان گفت‌وگو با مخاطب فراهم می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وی تصریح کرد: موضوعاتی نظیر سفینه‌النجاه برای نسل جوان آنچنان که شایسته است، شناخته شده نیست و با توسل به نشانه‌های شهری و تولید محتواهای فاخر می‌توان نسبت به بازشناسی آن همت گماشت.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=106039

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.