• امروز : پنج شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 12 September - 2024
2

آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران برگزار شد

  • کد خبر : 105479
  • 27 مرداد 1403 - 22:41
آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران برگزار شد
آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران، به مناسبت فرارسیدن بیست‌و‌ششم مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن‌اسلامی، با حضور جمعی از همکاران آزاده‌ی شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت با حضور مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل؛ جمعی از معاونین و مدیران شرکت و با حضور تعدادی از همکاران‌ گرامیِ آزاده‌ی شاغل و بازنشسته مخابرات، در فضایی صمیمی و در خور جان‌فشانی و ایثار وصف‌ناشدنی این عزیزان، چهارشنبه ۲۴مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

مهندس سلطانی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه حماسه عظیم دفاع‌مقدّس و رشادت‌های بی نظیر جوانان این سرزمین ، از مرز توصیف و تعریف خارج است، تصریح کرد: دفاع از فرمان امام امّت و سرزمین ایران اسلامی در دلاوری‌های تمام جوانان و بزرگان حاضر در دفاع مقدس نمود یافت.

وی با بیان اینکه آزادگان گران‌قدر به عنوان عصاره تحمل انواع سختی های دنیوی در بین رزمندگان حقیقتاً مقام شامخی دارند، خاطرنشان ساخت: زنده نگه داشتن تفکر ایثارگری و از خودگذشتن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و اهمیت آن ، تشریح هدف های مقدس انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی برمواضع اصولی نظام را از وظایف تک تک افراد در جهت روشن‌گری و تبیین دانست.

مهندس سلطانی با اشاره به تقارن این ایام با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: رزمندگان اسلام نیز با الگوگیری از واقعه کربلا و مسلک و سیرت عملی امام حسین (ع) به جبهه حق علیه باطل رفتند.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و مقاومت آزادگان سرافراز است، گفت: اکنون، وظیفه‌ی مهم ما این است که همواره از عزیزانی که سالها در غربت اسارت، نه تنها از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست نکشیدند، بلکه با تمام وجود و با تحمل سختی اسارت از این آرمان‌ها دفاع کرده و پا پس نکشیدند، تجلیل و قدردانی نماییم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح‌های یادبود، از آزادگان سرافراز شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=105479

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.