• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز تشریح کرد

اقدامات پاکبانان در روزهای بارندگی

  • کد خبر : 10483
  • 28 آبان 1399 - 6:54
اقدامات پاکبانان در روزهای بارندگی
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: این سازمان با شروع فصل پاییز و قبل از آغاز بارندگی ها اقدامات زیادی برای پاکسازی شهر انجام می دهد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، خوشبخت بیان کرد: علاوه بر جمع آوری روزانه پسماند ، جمع آوری لاستیک های مستعمل، سرشاخه ها و برگ درختان سطح شهر از مهمترین فعالیتهای  سازمان است و اهمیت آن در جلوگیری از سد معبر، حفظ زیبایی منظر شهری و به ویژه در جلوگیری از انسداد جداول ، کانالها و دهانه پلها هنگام بارندگی خود را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه سال جاری تا زمان اولین بارندگی بیش از ۱۶۵ هزار کیلوگرم لاستیک، سرشاخه و برگ از سطح معابر شهر جمع آوری شده است؛ پاکسازی هفتگی ضایعات داخل رودخانه خشک که اصلی ترین مسیر جریان آبهای ناشی از بارندگی می باشد را از فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند برشمرد.
خوشبخت اقدامات سازمان در حین بارندگی را استقرار  پاکبانان سطح شهر در بالای دریچه ها و گاردهای جداول و کانالها  به صورت شیفتهای ۸ ساعته در هر شبانه روز و در بیش از ۱۰۰ نقطه مهم شهر بیان کرد و گفت برای استقرار و محافظت پاکبانان از چترهای های مخصوص در این نقاط استفاده کرده ایم و پاکبانان با خاطر آسوده برای خدمت رسانی به شهروندان و جلوگیری از انسداد جداول و آبگرفتگی معابر در روزهای بارندگی اقدام می کنند.
خوشبخت در پایان از شهروندان درخواست کرد با رعایت برنامه زمان بندی جمع آوری پسماند و عدم تخلیه پسماند ها و ماسک ها در معابر و جداول پاکبانان شهر را در نظافت شهر به ویژه در روزهای بارندگی یاری کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10483

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.