• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

1

طرح «ورزش و مردم» در فارس آغاز شد

  • کد خبر : 104731
  • 24 مرداد 1403 - 12:15
طرح «ورزش و مردم» در فارس آغاز شد
آیین افتاحیه طرح «ورزش و مردم» با حضور مدیرکل همگانی وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، مدیر کل ورزش و جوانان، شهرداران شهرهای استان فارس، رؤسا هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان عصر امروز، ۲۴ مردادماه در شیراز برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در این مراسم گفت: هدف از برگزاری طرح ملی ورزش و مردم عمومی کردن ورزش همگانی در بین مردم است.

عبدالرحیم خداجو با اشاره به برگزاری طرح ملی ورزش و مردم در استان فارس، اظهار کرد: طرح ملی ورزش و مردم در استان فارس کار خود را آغاز کرده و مردم استان می‌توانند با حضور در پایگاه انتخاب شده در این طرح مشارکت کنند.

وی بیان کرد: هدف برگزاری طرح ملی ورزش و مردم عمومی کردن ورزش همگانی در بین مردم است، به این صورت که مردم به صورت رایگان یک ورزش صبحگاهی و عصرگاهی داشته باشند.

خداجو تصریح کرد: با توجه به تاثیر ورزش در سلامتی و پیشگیری از وقوع برخی از بیماری‌ها، بخشی از اهداف برگزاری طرح ملی ورزش و مردم حفظ سلامتی، توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط بین مردم است.

وی ادامه داد: طرح ملی ورزش و مردم در پایگاه‌های منتخب ورزشی در استان برگزار می‌شود. همچنین برای برگزاری این طرح با ارگان‌های دارای باشگاه ورزشی نیز هماهنگ شده است تا بتوانیم ورزش رایگان صبحگاهی و عصرگاهی را در کل استان برگزار کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، ابراز امیدواری کرد: در همه پایگاه منتخب در سراسر استان، انتظار می‌رود مورد استقبال همه آحاد جامعه قرار گیرد و مردم استان برای اطلاع از ساعات و مکان‌های برگزاری این طرح می‌توانند به هیأت همگانی و اداره ورزش و جوانان مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=104731

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.