• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

احداث ۲ المان شهدای گمنام در سطح منطقه ۱۱ شهرداری شیراز

  • کد خبر : 104673
  • 24 مرداد 1403 - 8:28
احداث ۲ المان شهدای گمنام در سطح منطقه ۱۱ شهرداری شیراز
شهردار منطقه 11 شیراز گفت: یادمان شهدای گمنام در سطح منطقه وجود نداشت که در بوستان ارغوان و نماز در نظر گرفته شده است که در بوستان نماز المان طراحی شده و در بوستان ارغوان هم در حال المان سازی است.

به گزارش سحاب پرس، بهزاد پرنیان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سطح خدمات رسانی منطقه ۱۱ شهرداری شیراز هزار و صد هکتار و جمعیت تحت پوشش ۱۲۰ هزار نفر است، گفت: ۲۵۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی است.
شهردار منطقه ۱۱ شیراز اظهار کرد: پروژه های محرومیت زدایی را اجرایی کرده ایم و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار و محروم است پدونک، شاهیجان و قناعت پیشه که ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
وی گفت: عملیات محرومیت زدایی و ارائه خدمات به این مناطق انجام شده است و در برخی از محلات پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد است و با این کارهای عمرانی شهرداری، املاک و ساختمان ها ارزش افزوده پیدا کرده است.
پرنیان گفت: ۲ سالن توپی و غیرتوپی در نظر گرفته شده است و سالن مطالعه شهید مطهری با اعتبار ۱۶ و هفت دهم میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در فاز یک و بوستان حج در فاز ۲ با مبلغ پنج میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال آماده سازی و این بوستان در مجموع ۲ فاز، چهار و نیم هکتار است.
وی گفت: دیوار گذار رودخانه خرم رود (خشک) با اعتبار هفت و سه دهم میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است و دومین پیست اسکیت استاندارد استان فارس طراحی شده و به بهره برداری رسیده است.
پرنیان گفت: سالن نمایش در بلوار نصر سال هاست که اسکلت آن ایجاد شده که هیچ عملیات عمرانی نداشته و این پروژه در حال فعال سازی است که با اختصاص ۴۲ میلیارد تومان این پروژه به بهره برداری می رسد.
شهردار منطقه ۱۱ شیراز با اشاره به اینکه اجرای ناقص پل غدیر یکی از مشکلات این منطقه است که از رحمت به سوی پل غدیر، ۱۰ میلیارد تومان برای این لوپ در نظر گرفته شده است، افزود: در بحث جهش و نهضت آسفالت هم وضعیت بهتری داریم.
پرنیان گفت: بسیاری از بوستان های منطقه مربوط به سال های گذشته است و فضاسازی در بوستان ها متفاوت است و شهرداری منطقه ۱۱ به موضوع باز طراحی بوستان ها نگاه می کند.
وی گفت: به مسائل فرهنگی و عمرانی مساجد سطح منطقه در نظر گرفته شده است که چهار و نیم میلیارد تومان برای این مساجد در نظر گرفته شده است.
پرنیان گفت: ۲ پل عابر پیاده، روبروی محله ریاستی و روبروی بیمارستان رسول اعظم (ص) در بلوار رسول اعظم (ص) در حال راه اندازی و نصب است.
وی گفت: یادمان شهدای گمنام در سطح منطقه وجود نداشت که در بوستان ارغوان و نماز در نظر گرفته شده است که در بوستان نماز المان طراحی شده و در بوستان ارغوان هم در حال المان سازی است.
پرنیان در خصوص آبگیری در معابر منطقه اشاره کرد و افزود: پروژه لوله گذاری در خیابان والعصر تا رودخانه خرم رود با اعتبار ۱۴ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است
وی گفت: اولین ایستگاه آتش نشانی سطح منطقه طراحی شده و اعتبار آن ۲۰ میلیارد تومان است که در مجاورت بلوار سرداران جانمایی شده و احداث ساختمان منطقه ۱۱ شهرداری شیراز در مجاورت بلوار مدرس احداث خواهیم کرد که در مرحله طراحی است.
پرنیان از احداث قطار کابلی در بوستان سایه خبر داد و گفت: با استفاده از قطار کابلی مردم راحت تر می توانند به زیپ لاین دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=104673

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.