• امروز : پنج شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 12 September - 2024
0

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 104644
  • 21 مرداد 1403 - 16:59
پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران کشور، از سخت‌کوشی، آگاهی‌رسانی و صداقت آنان در رساندن اطلاعات و اخبار صحیح قدردانی کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، متن این پیام به این شرح است:

«خبرنگاران، از دیرباز در رسالتی استثنائی و تکریم‌برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ‌ساز بوده‌اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع‌نگارانی که آگاهی می‌دهند و صداقت، حقانیت نوشته‌هایشان است.

خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند و همچنین، واسطه خوبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات هستند.

خبرنگاران، نخبگانی هستند که شرف خود را در گرو آگاهی‌بخشی و اطلاع‌دادن دقیق به جامعه گذاشته‌اند، بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه، مرهون خدمات این عزیزان است.

خبرنگاران با عمل به وظایف خود می‌توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع‌رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند. رکن اصلی هم حقیقت‌گویی محض است.

شرکت مخابرات ایران، سال‌هاست که با اتکا به قلم خبرنگاران صادق، به تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق از وقایع شرکت پرداخته است. شما صاحبان قلم چه در داخل شرکت و چه در عرصه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، شایسته آگاهی‌رسانی هستید، زیرا که صادقانه نوشته‌اید و در این مسیر واژه‌ها کاشته‌اید و آگاهی برداشت کرده‌اید و دیدها را وسعت بخشیده‌اید.

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه‌ها با شرکت مخابرات ایران و اداره کل ارتباطات این شرکت و همچنین همراهی همکاران خبرنگار در داخل شرکت، از خداوند، توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه‌ای کشورمان آرزومندم.»

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=104644

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.