• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
3
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس؛

حضور نماینده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در اولین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی برای کشاورزی قراردادی استان فارس در سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 104297
  • 22 مرداد 1403 - 10:03
حضور نماینده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در اولین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی برای کشاورزی قراردادی استان فارس در سال ۱۴۰۳
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان از حضور نماینده شرکت در اولین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی برای کشاورزی قراردادی استان فارس در سال 1403 خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

حمید ابراهیمی‌زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس گفت: اولین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی برای کشاورزی قراردادی استان فارس در سال ۱۴۰۳ در مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۷ و با دعوت و برنامه‌ریزی اتاق فکر امور فناوری و دانش بنیان استانداری فارس و با حضور جمعی از مسئولین، صاحب‌نظران و اندیشمندان کشاورزی استان فارس و نماینده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس برگزار گردید.

به گفته این مقام مسئول: در این نشست برخی از شرکت‌های پشتیبان و مجریان طرح کشاورزی قراردادی از بخش‌های دولتی و خصوص، دستاوردها، تجربیات و سوابق اجرایی کشت قراردادی در سال ۱۴۰۲ را ارائه و پیشنهاداتی را در بهبود و توسعه آن در سال ۱۴۰۳ مطرح نمودند.
وی در ادامه گفت: حاظرین جلسه، در قالب  ۵ پنل گفتگو شامل پنل سازمان جهاد کشاورزی، پنل اتاق اصناف، صنایع و شرکت‌های تولید کننده، مرکز تحقیقات کشاورزی و بانک‌های عامل به بررسی و تحلیل چالش‌ها، موانع و نقاط ضعف و قوت روش‌های اجرایی سال‌های گذشته و پیشنهاد طرح‌های مکمل و جدید و نوآوری‌ها در تداوم کشاورزی قراردادی در سال ۱۴۰۳ پرداختند.

ابراهیمی‌زاده در پایان گفت: کشاورزی قراردادی نقشه راه تولید محصولات کشاورزی آینده محسوب می‌شود و از پشتوانه‌های مهم در پیشبرد الگوی کشت و تضمین امنیت غذایی و اقتصاد پایدار در کشاورزی می‌باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=104297

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.