• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

3

‌تنها راه مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقویت جبهه مقاومت است

  • کد خبر : 104246
  • 21 مرداد 1403 - 14:06
‌تنها راه مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقویت جبهه مقاومت است
مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین با بیان اینکه تا زمانی که صهیونیست‌ها با نگاه بنیادگرایانه کودک‌کشی را ترویج می‌کنند هیچ راه گفت‌وگو، مصالحه و صلح وجود ندارد، گفت: تنها یک راه باقی مانده است و آن تقویت جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مجتهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس، ضمن محکوم کردن بمباران مدرسه‌ای در غزه و قربانی شدن تعداد زیادی از دانش‌آموزان، گفت: دلیل این عمل ناجوانمردانه فتوای خاخام‌های بنیادگرای اولترا ارتودوکس است که عقیده دارند فلسطینی‌هایی که اکنون ساکن سرزمین‌های اشغالی هستند چه‌ در غزه چه در کرانه باختری رود اردن، حکم عمالقه دارند. ( در تورات عمالیق به عنوان یک قوم و اولین قومی که به دشمنی با اسرائیل برخاست ذکر می‌شود).

وی ادامه داد: بر اساس کتاب سموئیل اول در حکم عمالقه دستور داده شده است که همه مردان، زنان کودکان و طفل شیرخوار عمالقه را از بین برده و بکشید. صهیونیست‌ها در بحث حمله به غزه بیان کردند که ما احکام خدا را نسبت به عمالقه در نظر می‌گیریم، یعنی نسل‌کشی و قتل و عام می‌کنیم‌. در مجمع حاخام‌ها این فتوا صادر شد تا جایی که وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی پیشنهاد استفاده از بمب اتم را داد.

مدیر حوزه امام علی‌بن ابیطالب(ع) ویژه طلاب آمریکای لاتین تصریح کرد: حمله به مدارس از این جهت برای رژیم صهیونیستی مطلوب است که همزمان تعداد بیشتری از کودکان را قتل عام می‌کنند و در جواب اعتراضات اظهار می‌کنند ما کسانی را که قرار است در آینده تروریست شوند را از بین می‌بریم، توجیه آن‌ها در خصوص قتل عام زنان و به خصوص زنان باردار نیز همین موضوع است، کسانی که بعدها تروریست‌ها را پرورش می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری را باید برای این مشکل در نظر گرفت، گفت: تا زمانی که این متن این‌گونه تفسیر شود و با نگاه بنیادگرایانه کودک‌کشی را ترویج کنند هیچ راه گفت‌وگو، مصالحه و صلح وجود ندارد و تنها یک راه باقی می‌ماند، جبهه مقاومت را تقویت و با صهیونسیت‌ها مبارزه کنیم تا نابودی این رژیم فاسد رقم خورد.

مجتهدزاده با اشاره به مصاحبه‌هایی که با وزیر گردشگری رژیم کودک‌کش شده است، گفت: وزیر رژیم صهیونیستی در رادیو اعلام کرد که ما در غزه غیر نظامی سراغ نداریم و تمام اهالی غزه از نگاه ما نظامی هستند چون یا خودشان دارای اسلحه و عضو گروه حماس هستند و یا جبهه مقاومت را حمایت می‌کنند پس حکم عمالقه دارند و باید آن‌ها را نابود کرد.

مدرس دانشگاه‌های مسیحی آمریکای لاتین اظهار کرد: مدارس، بیمارستان‌ها، اردوگاه‌های امن سازمان ملل و غیره از این جهت به عنوان یک گزینه نظامی و انتظامی مورد حملات صهیونیست‌ها قرار می‌گیرند که مراکز تجمع هستند و افراد بیشتری قتل‌عام می‌شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=104246

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.