• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

1
فرمانده سپاه فجر فارس:

پیش‌بینی برگزاری ۷ هزار یادواره شهدا در استان فارس

  • کد خبر : 104110
  • 20 مرداد 1403 - 12:04
پیش‌بینی برگزاری ۷ هزار یادواره شهدا در استان فارس
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بیش از ۶ هزار ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است که به دست خانواده شهدا می‌رسانیم همچنین برنامه‌ریزی ۷ هزار و ۴۳۲ یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: از ۴ آبان‌ماه کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس برنامه‌های متنوعی را به مدت ۸ روز برگزار می‌کند.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه شورای تأمین از تمامی دستگاه‌های این استان تشکیل شده است، ادامه داد: ذیل این شورا ۲۵ کمیته تشکیل شده است که کمیته ها شامل پشتیبانی، نیروی انسانی، تبلیغات و فضاسازی، نشر حفظ آثار، علمی و پژوهشی، بودجه، گنجینه و یادمان‌های شهدا، تکریم و سرکشی به خانواده شهدا، اقشار و تشکل‌های مردمی، رسانه و روابط‌عمومی و ارتباطات، رسانه و فضای مجازی، امور خیریه، بازرسی و طلاب است.

به گفته سردار بوعلی مبنای برنامه‌ریزی ما منویات و راهبردهابر اساس سخنان مقام معظم رهبری است که بر اساس این منویات ۳۱ کلیدواژه قرار دادیم و در راستای تحقق این واژه ها حرکت می‌کنیم .

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بیش از ۶ هزار ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است که به دست خانواده شهدا می‌رسانیم، افزود: برنامه‌ریزی ۷ هزار و ۴۳۲ یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ هزار یادواره شهدا برگزار شده است و ما جدای از بحث یادواره‌ها اجلاسیه در سطح شهرستان، استان و ملی برگزار می‌کنیم که تاکنون ۷ اجلاسیه برگزار شده است.

سردار بوعلی تصریح کرد: همچنین اجلاسیه شهدای زنان را پیش‌بینی کرده‌ایم که درآینده برگزار می‌شود همچنین کتاب‌های دفاع مقدس با موضوعات مختلف چاپ می‌شود.

فرمانده سپاه فجر از اجرای برنامه شب‌های پر ستاره به مدت ۳ شب خبر داد، یادآور شد:۲۵ کتاب صوتی و تولید ۱۵ قطعه فاخر از جمله کارهای متفاوت است که ارائه خواهد شد.

وی با تصریح اینکه تهیه ۱۶ فیلم و مستند در خصوص دفاع مقدس از جمله اقدامات کنگره پانزده هزار شهید فارس است، گفت: هزار و ۶۰۰ سوژه صادر شده است که قابلیت تهیه فیلم، مستند، کتاب و تولیدات صوتی. را دارا است همچنین ۳۱۳ ساعت موشن‌گرافیک تهیه می‌شود و گروه‌های مختلف سرود که تولیدات سرود خواهند داشت و از جمله اقدامات بسیار خوب در دست اجرا است.

به گفته سردار بوعلی با یاد و نام شهدا ۱۵ هزار حافظ قرآن را تربیت کنیم به نیست پانزده هزار شهید استان فارس این اقدام صورت می‌گیرد همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله راوی شو که کار بسیار فاخر این کنگره است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=104110

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.