• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
مدیرکل ثبت فارس:

تثبیت بالغ بر ۷ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی زراعی و کشاورزی استان در مدت سپری شده از سال جاری

  • کد خبر : 10403
  • 28 آبان 1399 - 11:19
تثبیت بالغ بر ۷ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی زراعی و کشاورزی استان در مدت سپری شده از سال جاری
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ابراز داشت: با استمرار مستند سازی اراضی کشاورزی در سراسر استان نیل به اهداف مندرج در قانون جامع حد نگار و حل معضلات سندی کشاورزان و زارعین عزیز را دنبال نموده و با تلاش جهادی پرسنل ادارات تابعه ثبتی، صدور اسناد مالکیت کاداستری جهت اراضی کشاورزی استان را در دستور کار داریم.

سید مهدی هاشمی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در مسیر تثبیت مالکیت اراضی ملی و کشاورزی در این استان طی سال جاری بر آمادگی ادارات تابعه ثبتی فارس در صدور اسناد مالکیت کاداستری و مستند سازی این اراضی تأکید نمود و حرکت جدی و تعامل بیش از پیش ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه را خواستار شد.
وی ابراز داشت: اهمیت طرح کاداستر و لزوم اجرای قانون جامع حد نگار بر ضرورت همگامی ادارات مرتبط در مسیر مستند سازی اراضی ملی، دولتی و کشاورزی صحه گذار است و ارائه نقشه های منطبق بر استانداردهای کاداستر و سامانه شمیم به ادارات ثبت اسناد و املاک را سبب سرعت بخشی به فرایند صدور اسناد این اراضی دانست.
مدیرکل ثبت فارس افزود: تاکنون شاهد تثبیت بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان بوده ایم که بالغ بر ۹۶ درصد این مقدار (معادل ۶ هزار و ۹۴۵ هکتار) آن در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری تثبیت گردیده است و این امر صحه گذار حرکت جهادی ادارات ثبتی استان ، استفاده از همه ظرفیت های ممکن و تعامل مطلوب مسؤلان و کارشناسان جهاد کشاورزی فارس در این مسیر می باشد.
هاشمی تصریح نمود: با استمرار مستند سازی اراضی کشاورزی در سراسر استان نیل به اهداف مندرج در قانون جامع حد نگار و حل معضلات سندی کشاورزان و زارعین عزیز را دنبال نموده و با تلاش جهادی پرسنل ادارات تابعه ثبتی، صدور اسناد مالکیت کاداستری جهت اراضی کشاورزی استان را در دستور کار داریم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10403

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.