• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

تلاش آتش نشانان شیرازی برای نجات جان یک سگ

  • کد خبر : 10396
  • 28 آبان 1399 - 11:03
تلاش آتش نشانان شیرازی برای نجات جان یک سگ
با تلاش تیم امداد حیات وحش سازمان آتش نشانی شیرازسگی که بر اثر نبود حفاظ در شیار میانی کوه و دیواره ساختمان سقوط کرده بود، نجات یافت.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله تیم امداد حیات وحش از ایستگاه ۱۲ آتش نشانی را به سوی محل حادثه در بلوار نیستان اعزام کرد.

به گفته آتش نشانان اعزامی : محل حادثه شیار عمیقی بین حفاری کوه و ساختمان مسکونی بود که متاسفانه بدون حفاظ رها شده بود.

آتش‌نشانان پس از بررسی و ارزیابی اولیه محل حادثه، ایمن سازی محل حادثه را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه به داخل محل حفاری شده رفته و یک قلاده سگ را صحیح وسالم از محل خارج کرده و به سطح زمین انتقال دادند.

لازم به ذکر است: به منظور رفع خطر هجوم و آسیب رسانی جانوران موذی و خطرناک به شهروندان و نجات حیوانات از ارتفاعات، چاه های عمیق و … تیم امداد حیات وحش در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز تشکیل شده است که گرفتن حیوانات وحشی، پرندگان، جانوران موذی و رهاسازی آنها در خارج از محدوده شهری همچنین گرفتن جانوران خزنده و سمی و تحویل آنها به اداره محیط زیست و مقابله با حشرات خطرناک همچون زنبور قرمز و … جزو وظایف تیم تخصصص امداد حیات وحش سازمان آتش نشانی شیراز است که با کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته کار خود را به انجام میرسانند.

همچنین گفتنی است: امداد و نجات محدود به انسان‌ها نیست و هر جا جان موجود زنده‌ای در خطر باشد نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز وارد عمل خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10396

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.