• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس؛

تعطیلی دستگاه‌هایی اجرایی فارس در روز ۱۷ مرداد

  • کد خبر : 103732
  • 16 مرداد 1403 - 18:00
تعطیلی دستگاه‌هایی اجرایی فارس در روز ۱۷ مرداد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی شامل موسسات عمومی دولتی و غیر دولتی استان فارس روز چهارشنبه، ۱۷ مردادماه تعطیل هستند.

محسن نعمتی امروز، ۱۶ مردادماه با بیان اینکه این مصوبه در کارگروه مدیریت بحران استان و با تأیید و دستور استاندار فارس صورت گرفته است، اظهار کرد: بانک‌ها فردا چهارشنبه، ۱۷ مردادماه باز هستند و ساعت کاری آن‌ها از ۶ تا ۱۱ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ساعت شروع کار کلیه دستگاه‌های اجرایی استان(موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها)، در روزهای شنبه، ۲۰ مرداد تا پنج‌شنبه، ۲۵ مرداد ماه از ۶ صبح لغایت ۱۱ صبح است، گفت: مدیران موظف هستند، کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت طبق قوانین و مقررات مصوب ابالغی جبران کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: با توجه به گزارش تأثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت بهینه مصرف برق، مقرر شد شرکت‌های توزیع نیروی برق استان، شیراز، اتاق اصناف فارس تعطیلی ساعت کاری مراکز و مجتمع‌های تجاری استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به مدت یک هفته دیگر از ۲۰ تا ۲۵ مرداد ماه تمدید کنند.

نعمتی افزود: همچنین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند تمامی جلسه‌های ضروری خود را در ساعات ابتدای صبح برگزار کرده و از برگزاری جلسه‌های خود در ساعات بعداظهر جداً خودداری کنند.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی که دارای شیفت کاری بعدازظهر هستند، شروع ساعت کاری آن‌ها با یک ساعت تأخیر انجام می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وی گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، امدادی و اتفاقات، بخش‌های عملیاتی و نوبت کاری، تأمین کالاهای ضروری، واحدهای عملیاتی پست، مراکز انتظامی، آتش نشانی به روال قبل به ارائه خدمات می‌پردازند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=103732

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.