به گزارش سحاب پرس، مدیرعامل بهارنکو در این راستا اظهار داشت: تیم محصول بهارنکو با هدف گسترش و استانداردسازی خدمات به زوجین جوان شکل گرفته است.
وی افزود: ما در بهارنکو در تلاشیم تا بهترین و کارآمدترین ابزارها و منابع را برای کمک به زوجین در مراحل اولیه زندگی مشترک ارائه دهیم.
مدیرعامل بهارنکو به تاریخچه مدیریت محصول در جهان و ایران نیز اشاره کرد و افزود: مدیریت محصول بهعنوان یک رشته تخصصی، در دهههای اخیر بهویژه در صنایع فناوری اطلاعات بهسرعت گسترش یافته است. در ایران نیز با توجه به تغییرات اجتماعی و نیازهای جدید، این حوزه در چند سال گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است و بهارنکو به عنوان یک موسسه پیشرو اقدام به راهاندازی تیم محصول نموده است.
او همچنین بر اهمیت روزافزون فرهنگ مشاوره و آموزش در جامعه تأکید کرد و گفت: تجربه سالهای اخیر در بهارنکو نشان داده است که زوجهایی که از خدمات مشاوره و آموزش استفاده میکنند، در مدیریت چالشهای زندگی مشترک موفقتر عمل میکنند.
وی تأکید کرد: ما بر این باوریم که با ایجاد تیم محصول و تمرکز بر استانداردسازی خدمات، میتوانیم هر چه بهتر به زوجین جوان در ساختن روابط پایدار و سالم کمک کنیم و بهاینترتیب به بهبود کیفیت زندگی در جامعه کمک نماییم.
مقامی اضافه کرد یکی از اهداف بهارنکو ایجاد یک محیط حمایتی و آموزنده است که در آن زوجین بتوانند به راحتی به تبادل نظر بپردازند و از تجربیات یکدیگر بهرهمند شوند.
همچنین، مجید توتونکوبان، سرپرست محصول بهارنکو، به اهمیت این تیم و خدمات آن اشاره کرد و گفت: ما در تیم محصول بهارنکو با همکاری سایر بخشها متعهد هستیم که با استانداردسازی خدمات، تجربهای مثبت و مؤثر برای زوجین فراهم کنیم و به آنها در ایجاد یک زندگی مشترک سالم و پایدار یاری رسانیم.
وی با اشاره به پیاده سازی آزمون شخصیتشناسی در تمام نمایندگیهای بهارنکو، در مورد برنامههای آینده گفت: تغییر فرآیند مراجعه زوجین از دفتر ازدواج، آموزش به والدینی که فرزند اول آنها به بهارنکو مراجعه نموده است، مشاوره برای والدینی که فرزند زیر ۱۸ سال متقاضی ازدواج دارند، در دستور کار تیم محصول قرار دارد.
سرپرست محصول بهارنکو در پایان گفت: فضای حاکم بر موسسات و نمایندگیها در قالب طرح سامان به زودی ساماندهی خواهد شد.