• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

تقدیر فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا جهرم از فعالیت های جمعیت هلال احمر در این شهرستان / جذب عضو داوطلب آموزش دیده از بین سربازان وظیفه در فارس

  • کد خبر : 10359
  • 27 آبان 1399 - 21:06
تقدیر فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا جهرم از فعالیت های جمعیت هلال احمر در این شهرستان / جذب عضو داوطلب آموزش دیده از بین سربازان وظیفه در فارس
فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا شهرستان جهرم در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از خدمات این جمعیت در جهرم تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ سرهنگ مجید عسگریان در این دیدار اظهار کرد: سربازان وظیفه ای که به این مرکز مراجعه می کنند بعد از دریافت آموزش های هلال احمر میتوانند به عنوان مربی نیز برای جمعیت هلال احمر ارائه خدمت نمایند.
سرهنگ عسگریان پیشنهاد داد: یک تیم از نیروهای کادر این مرکز پس از گذراندن دوره های امداد و کمک های اولیه و همچنین دوره های تخصصی جمعیت هلال احمر به عنوان تیم پشتیبان این جمعیت آماده خدمت رسانی در مواقع بحرانی خواهند بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز در این دیدار گفت: آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه جزو یکی از مهمترین وظایف جمعیت هلال احمر می باشد.
حسین درویشی بیان کرد: استان فارس به عنوان پایلوت می تواند با جذب داوطلبانه سربازان وظیفه، پس از ارائه آموزش های لازم به آنان و اتمام دوره مقدس سربازی، همچنان با جمعیت در ارتباط بوده و به عنوان نجاتگر در پایگاه های هلال احمر ارائه خدمت نماید.
درویشی افزود: برای نگه داشت سربازان وظیفه به عنوان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر باید مشخصات آنان ثبت سامانه شود.
وی در ادامه سخنان خود گفت: کسانی که دوره های تخصصی هلال احمر را گذرانده باشند در حوادث و بلایا برای کمک به همنوع خود اعزام می شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در پایان تاکید کرد: در صورت برگزاری آزمون استخدامی در جمعیت هلال احمر، یکی از معیارهای اصلی گزینش و قبولی در این آزمون عضویت در جمعیت می باشد.
در پایان این دیدار سرهنگ عسگریان از مدیر عامل و معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10359

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.