• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
0
نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس؛

‌نخبگان و دانشگاهیان، طرح‌های خود جهت اصلاح قوانین را ارائه کنند

  • کد خبر : 103387
  • 14 مرداد 1403 - 14:26
‌نخبگان و دانشگاهیان، طرح‌های خود جهت اصلاح قوانین را ارائه کنند
رئیس مجمع نمایندگان فارس از جامعه دانشگاهی و نخبگان دعوت کرد تا طرح‌ها و ایده‌های خود را برای اصلاح قوانین به نفع مردم ارائه دهند.

نشست هم‌اندیشی رئیس و شورای معاونان بسیج اساتید استان فارس با دعوت و حضور غلامرضا توکل نائب رئیس کمیسیون امورداخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۴ مرداد در شیراز برگزار شد.

توکل در این دیدار ضمن محکومیت اقدامات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت شهید اسماعیل هنیه را زمینه‌ساز آزادی قدس و در امتداد مسیر شهید سلیمانی برشمرد و بر خونخواهی این ترور از سوی جبهه مقاومت، تاکید کرد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس با تاکید بر تعامل بین دولت و مجلس گفت: در هفته‌های پیش رو، رأی اعتماد به وزرا را داریم که لازم است از نخبگان و افراد شایسته استان فارس در کابینه نیز حضور داشته باشند. مجمع نماینگان فارس با همدلی و وحدت، دیدگاه‌های خود را در این خصوص انعکاس داده است.

نمایده حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به جامعه دانشگاهی و نخبگانی و مشورت با اساتید، اعتقاد راسخ دارم و انتظار این است که اساتید فرهیخته و به‌ویژه بسیج اساتید که از مجموعه‌های ولایی، انقلابی و پاکدست هستند، طرح‌ها و دیدگاه‌های خود جهت اصلاح قوانین به نفع کشور و مردم در راستای بهبود اوضاع و پیشرفت ملی را ارائه کرده تا از این نظرات مشورتی نهایت استفاده را در مجلس و کمیسیون‌های مربوطه ببریم.

به گزارش سحاب پرس، در این دیدار که با ارائه نقطه نظرات شورای معاونین همراه بود، منصور تقوایی رئیس بسیج اساتید استان فارس، با تقدیر از نگاه کلان و توأم با وحدت و انسجام دکتر توکل جهت پیشبرد امورات در استان، بر استمرار این جلسات تاکید کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=103387

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.