• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس؛

یادواره شهدای کارمندان دولت در فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 103228
  • 13 مرداد 1403 - 18:51
یادواره شهدای کارمندان دولت در فارس برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری یادواره شهدای کارمندان دولت و تکریم و ارج نهادن به خانواده‌های معظم شهدا خبر داد.

سردار سعید کوشکی جهرمی امروز، ۱۳ مردادماه در جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهدای کارمندان دولت استان فارس گفت: همچنان که صیاد همواره به دنبال صید است، دشمنان نیز به دنبال کم رنگ کردن مؤلفه‌های قدرت در اذهان و کم رنگ کردن توانمندی‌های ملت بزرگ ایران هستند که با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری های فرزندان ایران اسلامی، از تحریف تاریخ جلوگیری می‌شود.

وی، برگزاری یادواره شهدای کارمندان دولت را مهم و اثرگذار دانست و اظهار کرد: دستگاه‌های اداری، رسمی‌ترین مجموعه برای برگزاری یادواره شهدا و ثبت مجاهدت‌های رزمندگان هستند.

کوشکی جهرمی با تأکید بر اهمیت برگزاری یادواره‌های قشری افزود: لازم است شهدای هر دستگاه به کارکنان همان دستگاه معرفی شوند. اولویت هر دستگاه و قشر باید شهدای قشر خود باشد و سیره این شهدا و ویژگی های آنان به نسل جدید بعد از جنگ منتقل شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: کمترین انتظار ما، معرفی شهدای هر دستگاه به کارکنان و ایجاد شناخت کامل از سیره آنان به منظور الگوسازی و ترویج فرهنگ و رنگ و بوی شهادت در دستگاه است.

کوشکی بیان کرد: با ارج نهادن به شهدا، به خودمان احترام گذاشته‌ایم و تاریخ پرآوازه ایثار و رشادت آنان را کارنامه و نقشه راه دفاع از حریت و آزادگی کشور و میهن مان قرار داده‌ایم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خواستار استمرار برگزاری یادواره‌های شهدا پس از کنگره ملی شهدای استان شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=103228

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.