• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

برگزاری قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرمانداری شهرستان شیراز

  • کد خبر : 102603
  • 06 مرداد 1403 - 18:32
برگزاری قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرمانداری شهرستان شیراز
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شیراز از برگزاری قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرمانداری شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فرمانداری شهرستان شیراز به ریاست ابراهیم کرامت فر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شیراز وبا حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تشکیل جلسه داد که در این جلسه اعضای قرارگاه به ارائه گزارش در خصوص اقدامات خود در هفته جوانی و جمعیت پرداختند.

در ادامه جلسه معاون فرماندارشیراز در امور سیاسی امنیتی و اجتماعی از بالا رفتن آمار ازدواج و تولد فرزند در خرداد ماه سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته در شهر شیراز خبر داد و از زحمات اعضای این قرارگاه خصوصا مراکز بهداشت شهرستان شیراز تشکر قدردانی کرد.

وی افزود: ترویج ازدواج دانشجویی که الگویی برای ازدواج آسان است ، آثار و برکات بسیاری برای جامعه ،خصوصا قشر فرهیخته و فرهنگی و علمی به دنبال دارد.

ابراهیم کرامت فر ادامه داد: سیاستهای کلی خانواده و جمعیت، ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تقویت طرح ازدواج دانشجویی و فرزندآوری و فراگیرسازی فرهنگ وساطت ازدواج از مبانی قانونی و اسناد بالادستی است که همه به اجرای هر چه بهتر آن اهتمام دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شیراز گریزی هم به مسائل و مشکلات اقتصادی زد و از عملکرد برخی بانک ها در پرداخت وام ازدواج به متقاضیان انتقاد کرد و گفت: پرداخت وام اشتغال و ازدواج که اهمیت بسیار زیادی در اشتغال به کار جوانان و همچنین ازدواج و فرزند آوری و جلوگیری از پیری و کاهش جمعیت و همچنین برون‌رفت از بحران جمعیتی کشور دارد که این امر در کارگروه های ویژه ای به صورت مستمر رصد و پایش می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102603

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.