• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3
شهردار صدرا بیان کرد؛

مسیر طی شده شهر صدرا در طی چندسال اخیر کاملا بیانگر رشد روز افزون است

  • کد خبر : 102447
  • 05 مرداد 1403 - 10:28
مسیر طی شده شهر صدرا در طی چندسال اخیر کاملا بیانگر رشد روز افزون است
شهردار صدرا درحاشیه بازدید مسئولین قضایی فارس از برخی پروژه ها، گفت: مسیر طی شده شهر صدرا در طی چندسال اخیر کاملا بیانگر رشد روز افزون آن بوده است.

به گزارش سحاب پرس، حجت الاسلام موسوی مدیرکل دادگستری فارس که در آخرین روز هفته به همراه تعدادی از مدیران استانی در شهر صدرا حضور پیدا کرده بود به همراه امام جمعه؛ شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا از تعدادی از پروژه های در حال انجام در این شهر بازدید کرد.

مجتبی پارسایی شهردار شهر صدرا درحاشیه این بازدیدها گفت: شهر صدرا روز به روز در مسیر پیشرفت در حال حرکت است این مسیر مستلزم نگاه ویژه مسئولین استانی است که الحمدالله این دید مساعد وجود دارد و همین بازدیدهای میدانی مسئولان استانی که زود به زود انجام می‌گیرد دغدغه بندی آنها را نسبت به شهر صدرا و پروژه‌های آن نشان می‌دهد.

پارسایی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: همه ما ظیفه خود می‌دانیم که درشهر صدرا در هر جایگاهی که هستیم به وظایف قانونی خود به نحو احسن انجام دهیم تا پیشرفت این شهر هرچه سریع تر محقق تر شود.

مجتبی پارسایی ضمن تشکر از حضور مسئولان استانی گفت: از رئیس کل دادگستری استان فارس حجت الاسلام موسوی که در سال جاری برای چندمین بار است که در شهر صدرا حضور پیدا می‌کند و امروز هم به اتفاق دیگر مسئولان در شهر صدرا حضور پیدا کرده اند تشکر ویژه می‌کنم.

شهردار شهر صدرا در پایان صحبت‌های خود درباره جایگاه شهر صدرا بیان کرد: مسیری که این شهر در طی چند سال اخیر طی کرده است کاملاً بیانگر رشد روز افزون آن است. گرچه مشکلاتی هم وجود دارد که امیدواریم با مساعدت استاندار استان فارس و رئیس کل دادگستری و همه مسئولان استانی هرچه زودتر مرتفع شوند تا همه بتوانیم در راستای هویت بخشی به این شهر گام‌های موثرتری برداریم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102447

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.