• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
1
مسیول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز

برگزاری نهمین اردوی جهادی دانشجویی با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در روستای رمقان کوهمره سرخی

  • کد خبر : 102425
  • 05 مرداد 1403 - 10:05
برگزاری نهمین اردوی جهادی دانشجویی با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره در روستای رمقان کوهمره سرخی
مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز: نهمین اردوی جهادی دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز با هدف ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای در تمامی حوزه ها در حال دایر شد ، تا با بهره گیری از پتانسیل اساتید بر جسته و مشارکت با بهزیستی شهرستان شیراز رسالت اجتماعی خود را انجام و بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به نقاط مختلف شهرستان شیراز ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز،  اردوی جهادی خدمات تخصصی مشاوره بمناسبت ایام محرم با شعار نهضت حسینی (ع ) و خدمت مردمی در تاریخ چهارم مرداد ماه ۱۴۰۳ با مشارکت بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز در روستای رمقان کوهمره سرخی برگزار شد.
به گزارش بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز ، در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی، محمدرضا جعفری مسئول بسیج دانشجویی مرکز گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به نیاز سنجی که از روستای انسان کوهمره سرخی انجام شد ۹۰ خانواده نیازمند در این روستا زندگی می کنند که به همت اساتید برجسته مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز، بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی سلامت دهکده سبز و دکتر مصطفی محسنی و جمعی از پرسنل بهزیستی شهرستان شیراز به مناسبت ایام محرم با شعار نهضت حسینی (ع)، خدمت مردمی پایگاه ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و خدمات مشاوره در حوزه های ازدواج، اعتیاد، طلاق، خانواده، فرزندپروری و تحصیلی در حسینیه این روستا برگزار شد.
جعفری افزود: با توجه به استقبال و مشارکت مردم روستای رمقان ، اردوی جهادی یک روزه که از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۶ برگزار شد و تعداد ۲۸ نفر خدمات و تعداد ۱۰ بسته معیشتی تقدیم شد ، ارزیابی و برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات تخصصی مشاوره بصورت دائم در حال انجام است، تا بتوانیم بخشی از سهم خود در کاهش مشکلات اجتماعی و آسیب های اجتماعی نوپدید و موجود در نقاط محروم را کنترل و یا کاهش دهیم.
با توجه به مسیر روستا های اطراف کلان شهر شیراز و عدم دسترسی مناسب به خدمات تخصصی، اهالی روستا درخواست برگزاری مستمر خدمات را داشتند و دیگر دستگاه هم باید مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند .
یادآور می شود مشکل عمده مردم روستا لوله کشی گاز روستا بود که پیگیری لازم با مشارکت دهیاری روستا جهت مرتفع نمودن این مسئله در حال انجام است .

او ادامه داد: این اردوی جهادی که به نام نهضت حسینی ع و خدمت مردمی نامگذاری شده بود .
با مشارکت دانشجویان جهادی و بسیجی مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز تعداد ۱۰ بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت تا ضمن دریافت اقلام معیشتی بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده باشند .

نهمین اردوی جهادی دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز با هدف ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره ای در تمامی حوزه ها در حال دایر شده است تا با بهره گیری از پتانسیل اساتید بر جسته این مرکز وظیفه و رسالت اجتماعی خود را انجام و بتوانیم خدمتی هر چند کوچک به همشهریان شیرازی ارائه دهیم.

وی افزود: بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی و کاربردی سلامت دهکده سبز، که با مشارکت شهرداری شیراز، پایگاه های مقاومت بسیج، ادارات، موسسات و نهادهای متقاضی چنین برنامه هایی را در سطح شهرستان شیراز برگزار نماید.

وی در پایان گفت : به نوبه خود، مسئولین پرتلاش ، دستگاه های اجرای و متولی و عموم دانشجویان و جامعه علمی و فرهنگی سومین حرم اهل بیت(ع) ، همچنین مردم فرهیخته خطه فارس دعوت می کنم تا با انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال نیازمندان و محرومین یار و مددکار دیگر مردم باشند ، اردو های جهادی خدمت همچنان در تابستان ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و تلاشمان این است تا به دیگر روستا های شهرستان سر بزنیم و مشکلات اهالی را از نزدیک بررسی و پیگیری کنیم .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102425

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.