• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3
نماینده ولی فقیه در استان فارس؛

رفع نیازها و مشکلات کشور با تربیت نیروی انسانی کارآمد

  • کد خبر : 102414
  • 05 مرداد 1403 - 8:40
رفع نیازها و مشکلات کشور با تربیت نیروی انسانی کارآمد
نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: باید نیازهای خود را شناسایی کنیم و در صدد جبران ضعف‌ها و رفع نیازها باشیم در این راستا حرکت به سمت تربیت نیروی انسانی کارآمد به شکل‌های مختلفی انجام شده است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در جلسه افتتاح مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی (شعبه‌ای از دانشگاه دفاع ملی) پس از تشکر از همه عوامل این مجموعه گفت: الحمدالله مجموعه استان از نیروهای خوبی برای آموزش و تربیت مدیران بهره‌مند است.

وی ادامه داد: شهید مطهری در اول انقلاب به ‌مشکل نیروی انسانی اشاره کرده بود و دغدغه نیروی انسانی را در اول انقلاب داشت. البته انقلاب در مسیر خود جلو می‌رود و ما باید نیازهای خود را شناسایی کنیم و در صدد جبران ضعف‌ها و رفع نیازها باشیم.

امام‌جمعه شیراز تصریح کرد: به لطف خدا حرکت به سمت تربیت نیروی انسانی کارآمد به شکل‌های مختلفی انجام شده است و این مدرسه در راستای همین هدف ساخته شده است. وی ادامه داد: ان‌شاءالله همه کمک دهیم تا به جای مناسب و نتیجه خوبی برسد و بتوانیم در آینده بیش از امروز مطمئن به داشتن نیروهای مناسب باشیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به هدف فقط برنامه‌ریزی کافی نیست. تمام برنامه‌ریزی‌ها و آموزش‌ها باید با توسل به  حضرت حق باشد وگرنه تلاش بدون ارتباط با آن ساحت، نتیجه آن‌چنانی به بار نمی‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: ما باید مقدمه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و اگر این نوع نگاه از ما سلب شود ممکن است تلاش‌های که داریم ناکام بماند. در این صورت کوتاهی از خود ماست که توجه به صاحب اصلی نداشتیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102414

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.