• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
1
در دیدار مدیر کل ثبت احوال استان با فرماندار شهرستان پاسارگاد؛

زحمات زیادی جهت پیشبرد اهداف ثبت احوال در پاسارگاد صورت گرفته است

  • کد خبر : 102395
  • 02 مرداد 1403 - 18:49
زحمات زیادی جهت پیشبرد اهداف ثبت احوال در پاسارگاد صورت گرفته است
مدیر کل ثبت احوال استان فارس در گفت و گو با فرماندار شهرستان پاسارگاد اظهار کرد: زحمات زیادی جهت پیشبرد اهداف ثبت احوال در پاسارگاد صورت گرفته است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی ثبت احوال استان فارس، سجاد قنبری فرماندار به همراه بخشدار مرکزی شهرستان پاسارگاد با مدیرکل و معاونین و روسای ستادی این اداره کل دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این نشست که با حضور معاونین، روسای ستادی و رییس اداره ثبت احوال پاسارگاد برگزار شد، مدیر کل ثبت احوال استان فارس ضمن خوشامدگویی، از زحمات فرماندار و نگاه ویژه وی به مجموعه ثبت احوال، قدردانی نمود و بیان کرد : زحمات زیادی جهت پیشبرد اهداف عالی سازمان در سطح اداره شهرستان پاسارگاد صورت گرفته و این اداره یکی از ادارات شاخص و نمونه در سطح استان بوده که می بایست همین روند با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری گردد.

مدیرکل ثبت احوال استان فارس با اشاره به اینکه هر شخصی باید در جایگاه خود قدردان مسئولیت خود باشد و ثمره هزینه های دولت با ارائه خدمات خوب و شایسته محقق می گردد، گفت:  امیدواریم که آقای حاتمی کمین رییس محترم اداره ثبت احوال شهرستان، با تعامل و همکاری با همکاران ستادی در استان و مسئولین شهرستان مربوطه کمافی السابق موفق و سربلند باشند.

سید عباس هاشمی در پایان بر تعامل و هماهنگی با مجموعه فرمانداری و همه دستگاه ها تاکید کرده و افزود: با همکاری همه جانبه علاوه بر تسهیل و تسریع در ارائه خدمات با سعه صدر ، اخلاق حسنه انجام به موقع امور طبق قانون ، جدیت در امور اداری ، تسهیل در ارائه خدمات ،تکریم ارباب رجوع و شرکت در مناسبت‌های ملی و مذهبی بتوانیم اهداف متعالی سازمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق سازیم و به اهداف عالیه سازمان دست یابیم.

در ادامه، قنبری فرماندار شهرستان پاسارگاد با اشاره به اینکه ثبت احوال یکی از پرمخاطب ترین ادارات شهرستان می باشد و به همین دلیل گلوگاه حساس و مهمی است، افزود: ثبت وقایع از مباحث مهم جامعه است و اساس تصمیمی گیری های نظام است که کارکنان ثبت احوال در ثبت و انتشار این آمار خوش درخشیده اند.

فرماندار پاسارگاد خاطر نشان کرد: ثبت احوال شهرستان پاسارگاد با همدلی امور را پیش می برد و همدلی و صمیمیت بین همکاران منشأ ارائه خدماتی شایسته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102395

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.