• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2
معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه شیراز؛

تقویت روحیه جهادی با شعار هر دانشجو یک مهارت

  • کد خبر : 102277
  • 04 مرداد 1403 - 12:44
تقویت روحیه جهادی با شعار هر دانشجو یک مهارت
معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه شیراز بیان کرد: زیست بوم کسب و کار دانشجویی با شعار هر دانشجو یک مهارت می‌تواند روحیه جهادی را در دانشجویان تقویت کند، به صورتی که دانشجو در کنار رشته تخصصی خود می‌تواند در این زیست بوم مهارت جانبی فرا گیرد.

حامد تقوایی در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس در خصوص ارتباط زیست بوم کسب و کار دانشجویی با جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است و افتخار داریم که می‌توانیم در دانشگاه شیراز و معاونت فرهنگی، در جهت تحقق به این شعار مهم قدمی برداریم.

وی ادامه داد: زیست بوم کسب و کار دانشجویی با شعار هر دانشجو یک مهارت، می‌تواند روحیه جهادی را در دانشجویان تقویت کند، به صورتی که دانشجو در کنار رشته تخصصی خود می‌تواند در این زیست بوم مهارت جانبی فرا گیرد و یک محصول یا یک خدمت را ارائه دهد و از این طریق کسب درآمد کند.

تقوایی بیان کرد: این طرح مزیت‌های فراوانی دارد، اوقات فراغت دانشجو پر می‌شود، آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهد شد، امیدآفرینی، حس مفید بودن و همچنین شور و نشاط را افزایش می‌دهد و در کنار تمام این موارد، مهارت افزایی و کسب درآمد در زمان تحصیل، کمک بسیاری در رونق و جذابیت این فضا دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه شیراز با بیان اینکه ان‌شاءالله بتوانیم شعار هر دانشجو یک مهارت را در راستای تحقق به شعار سال برآورده کنیم، تصریح کرد: در راه‌اندازی زیست بوم کسب و کار دانشگاه شیراز اعتبار مشخصی وجود ندارد و با بهینه‌ترین حالت ممکن این فضا آماده شده است. این موضوع به دانشجو مسیر رانشان خواهد داد که نباید منتظر بودجه و حمایت باشد، بلکه باید روحیه جهادی را در خود تقویت کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102277

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.