• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1
در نشست رایزنی ادارات کل کتابخانه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد؛

بررسی آخرین وضعیت‌ ۵ کتابخانه‌ عمومی استان فارس

  • کد خبر : 102198
  • 03 مرداد 1403 - 14:25
بررسی آخرین وضعیت‌ ۵ کتابخانه‌ عمومی استان فارس
آخرین وضعیت پروژه‌ها و بهره‌برداری از ۵ کتابخانه‌ عمومی استان فارس در نشست مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد فارس بررسی شد.

نشست رایزنی محمدحسین فیروزی، مدیر کل کتابخانه‌های استان با حمیدرضا قانعی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با محوریت پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه بهره برداری است، امروز، ۳ مرداد در شیراز برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس در این نشست گفت: پروژه کتابخانه شماره ۲ داراب، کتابخانه عمومی شهر خان زنیان، کتابخانه عمومی شهر داریون، کتابخانه روستای دارنگون و پروژه کتابخانه عمومی شهر باب انار خفر، ۵ کتابخانه‌ای است که با همکاری در دست افتتاح است.

وی افزود: با توجه به اتمام پروژ کتابخانه شماره ۲ داراب این کتابخانه به زودی افتتاح می‌شود، این پروژه فقط در حوزه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دچار کمبود است.

فیروزی همچنین گفت: با توجه به انتقال رسمی ساختمان کتابخانه‌های عمومی در شهرهای داریون و خان زنیان، مراحل بهره‌برداری ۲ کتابخانه آغاز شده است. ساختمان کتابخانه داریون در مرحله تعمیرات است و کتابخانه خان زنیان تجهیز شده و به زودی افتتاح می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز بر اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: تعهدات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه پروژه کتابخانه عمومی روستای دارنگون به نتیجه رسیده و این ساختمان هرچه سریعتر به مجموعه کتابخانه‌های عمومی واگذار می‌شود.

حمیدرضا قانعی همچنین گفت: بر اساس اعلام پیمانکار کتابخانه شهر باب انار شهرستان خفر نیز این پروژه تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد و برای تجهیز و بهره‌برداری به کتابخانه‌های عمومی واگذار خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، در ادامه این دیدار موضوع بازسازی کتابخانه عمومی ابوریحان شهر شیراز و پروژه کتابخانه عمومی شهر ارسنجان نیز مطرح و در خصوص این موارد گفت و گو شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102198

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.