• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

در مجمع عمومی سالیانه مصوب شد/ اختصاص سود ۳۵۴ریالی به سهامداران حقیقی مخابرات

  • کد خبر : 102161
  • 02 مرداد 1403 - 14:51
در مجمع عمومی سالیانه مصوب شد/ اختصاص سود ۳۵۴ریالی به سهامداران حقیقی مخابرات
بر طبق مصوبه مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران منتهی به عملکرد سال مالی ۱۴۰۲، مقرر شد این شرکت به سهامداران حقیقی خود ۳۵۴ ریال بابت هر سهم مخابرات ایران، سود ارائه دهد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، در دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه ، استماع گزارش هیئت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی منتهی به پایان سال مالی ۱۴۰۲، انجام و صورت‌های مالی شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه مجمع، پس از بحث و بررسی های لازم، صورت های مالی شرکت تصویب و سود ۳۵۴ ریالی برای هر سهم اخابر به عنوان میزان سود تقسیمی اعلام شد.

بر اساس این گزارش، «سازمان حسابرسی کل کشور» به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی ۱۴۰۳، روزنامه «اطلاعات» به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت و سایر موارد قانونی، حق حضور در جلسه اعضاء غیرموظف هیئت مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع عمومی عادی سالیانه است، مورد بررسی و تصویب نهائی قرار گرفت.

در این مجمع، مقرر شد که این شرکت به سهامداران حقیقی خود ۳۵۴ ریال بابت هر سهم سود ارائه دهد؛ اما سهامداران حقوقی شرکت مخابرات ایران مبلغی دریافت نمی‌کنند.

در ادامه این نشست، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، با دستور جلسه تعیین اعضاء هیئت مدیره و مواردی که در صلاحیت تصمیم‌گیری مجمع فوق‌العاده است، با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شد.

در نتیجه‌ی بررسی های انجام شده در مجمع عمومی فوق العاده، شرکت توسعه اعتماد مبین، شرکت گسترش الکترونیک تدبیر ایران، بنیان سرمایه تسنیم، وزارت اقتصاد و دارائی و شرکت سرمایه گذاری استان تهران به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=102161

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.