• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد؛

۳۳۰ موکب عزاداری در کلانشهر شیراز در دهه اول محرم برپا شد

  • کد خبر : 101957
  • 01 مرداد 1403 - 9:20
۳۳۰ موکب عزاداری در کلانشهر شیراز در دهه اول محرم برپا شد
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) از برپایی 330 موکب عزاداری در کلانشهر شیراز در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) از برپایی ۳۳۰ موکب عزاداری در معابر و محلات مناطق یازده گانه کلانشهر شیراز در دهه اول محرم خبر داد.

 

محمدرضا هاجری اظهار کرد: به مناسبت ایام محرم حسینی در دهه نخست محرم بیش از ۹۰ درصد از فضاسازی و اکران طرح های فرهنگی، تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر با محوریت آموزه های متعالی عاشورا با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل ، معاونت محیط زیست و خدمات و حمل و نقل شهری شهرداری شیراز انجام شد.

 

وی افزود: از طریق مناطق یازده گانه شهرداری از ۳۳۰ موکب حسینی در محلات شیراز حمایت شد تا بتوانند نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند و جلودار فرهنگ حسینی در شهر مقدس شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) باشند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) بیان کرد: در این ایام با هماهنگی و همکاری بین بخشی اعضای شورا و شهرداران مناطق به صورت ویژه امکانات در اختیار هیئت های مذهبی قرار داده شد تا دسته جات عزاداری را هدایت نموده و اخلالی در ترددهای شهری ایجاد نشود.

 

محمدرضا هاجری در پایان گفت: در این ایام همچنین از طریق بسیج شهرداری به صورت شبانه غذای نذری بین عزاداران توزیع و با مدیریت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز وسایل مورد نیاز هیئات مذهبی تامین و در بین آنها توزیع گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=101957

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.