• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
3

برگزاری هفدهمین مرحله طرح تجلیل از رانندگان قانون مدار در شیراز

  • کد خبر : 101290
  • 26 تیر 1403 - 8:22
برگزاری هفدهمین مرحله طرح تجلیل از رانندگان قانون مدار در شیراز
استمرار طرح تجلیل از رانندگان قانون مدار به اهتمام مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و مشارکت پلیس راهور فارس در بلوار رحمت برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، با توجه به اهمیت مسائل پیرامون ترافیک و رفع معضلات ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان و رانندگان گرامی، این مجمع با ارائه الگو به جامعه و با این رسالت برای اولین مرتبه در کشور هفدهمین مرحله طرح راننده قانون مدار را با تشخیص و کارشناسی پلیس راهور فارس این بار در بلوار رحمت از رانندگانی که عدم استفاده از گوشی همراه ، بستن کمربند ، رانندگی بین خطوط و رعایت فاصله طولی و عرضی با دیگر خودروها را در دستور کار داشته و برگزار کرد.

در این راستا افرادی که به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می گذارند با دوربین نظارت گر و گشت نامحسوس ارزیابی و توسط همیاران مهربان ترافیک نیروهای داوطلب مردمی مرتبط با یک تندیس نشان مهربانی و یک جلد دیوان حافظ بر مبنای سنوات گذشته از پنج نفر راننده منضبط تجلیل بعمل می آید.

گفتنی است رانندگانی که در این طرح تجلیل شدند هر کدام این اقدام زیبا را تحسین کردند و خواستار ادامه این طرح در کنار قوه قهریه و جریمه های پلیس شدند و هر کدام دیدگاه و نظراتی داشتندکه یکی از آنها رعایت قوانین را احترام به خود و دیگران دانست، دیگری رعایت قانون را وظیفه هر شهروند بیان کرد و به دیگر راننده منضبط در این طرح گفت: رعایت قانون برای حفظ جان خودمان است.

شایان ذکر است این طرح تاکنون در بلوارهای حساس اعم از بلوارهای شهید مدرس، رجایی، چمران، امیر کبیر، رسول اعظم(ص)، رحمت، هفت تنان اجرا گردیده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=101290

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.