• امروز : چهارشنبه - ۳۱ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - صفر - 1446
  • برابر با : Wednesday - 21 August - 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز خبر داد:

تخصیص ۴۱ میلیارد ریال پاداش به ۲۸۴ هزار مشترک خوش‌مصرف برق در شیراز

  • کد خبر : 101204
  • 25 تیر 1403 - 11:44
تخصیص ۴۱ میلیارد ریال پاداش به ۲۸۴ هزار مشترک خوش‌مصرف برق در شیراز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اعلام لزوم تداوم و افزایش همراهی همه جانبه همشهریان گرامی در مدیریت مصرف برق طی هفته آتی؛ از تخصیص پاداش خوش مصرفی به حدود ۳۹ درصد از مشترکان برق خانگی شهر شیراز با مبلغی بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال از ابتدای خردادماه، خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، محمد رضا سلاحی ضمن قدردانی از همکاری مشترکان برق این شرکت در اجرای برنامه های مدیریت مصرف که منجر به مدیریت موثر مصرف برق در ساعات اوج بار شده است گفت: از مجموع ۷۳۳ هزار قبض برق صادره در بخش خانگی شهر شیراز از خردادماه، حدود ۲۸۴ هزار قبض مشمول پاداش خوش مصرفی بوده است.

مدیر عامل توزیع برق شیراز افزود:از ۲۸۴ هزار قبض مشمول پاداش خوش مصرفی، قبض برق صادره ۸۳۴۰ اشتراک به سبب همکاری خوب در مدیریت مصرف، صفر ریال و حتی بستانکار شده است و بیشترین پاداش ریالی پرداختی در محدوده شرکت تا کنون مبلغ ۴۵۰ هزار تومان بوده است که در صورت افزایش همکاری در ماههای بعدی مبلغ پاداش نیز افزایش می یابد.

وی ادامه داد: در عین حال از آن جا که الگوهای هواشناسی برای روزهای پیش رو، افزایش دمای هوا را پیش بینی می کنند انتظار می رود میزان مصرف برق به میزان قالب ملاحظه ای افزایش یابد و این مساله، حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

سلاحی ضمن قدردانی از همکاری ارزنده مشترکان توزیع برق شیراز، خاطرنشان کرد: تمامی ظرفیت های فنی به منظور توزیع مناسب انرژی به کارگرفته شده است اما طی روزهای آتی نیاز است همه مشترکان برق به ویژه در بخش های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورند تا شاهد بروز هیچ گونه اختلالی در تامین برق مورد نیاز همشهریان نباشیم.

مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز همچنین با بیان این که تاکنون ۲۰۰ مشترک اداری شهر شیراز به دلیل عدم همکاری با این شرکت، مشمول قطع برق شده اند یادآوری کرد: همه ادارات مطابق با مصوبه هیات وزیران موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری وکاهش ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیر اداری هستند و طی هفته آینده با توجه به افزایش دمای هوا، این شرکت نظارت خود را بر عملکرد ادارات، افزایش خواهد داد.

سلاحی افزود بیش از ۱۰ درصد از مصرف برق این شرکت متعلق به بخش اداری است و همکاری این دسته از مشترکان به منظور گذر از ایام پیک بار الزامی و اجتناب ناپذیر است.

مدیر عامل توزیع برق شیراز گفت تخفیفات هزینه برق که در قالب طرحی با عنوان پاداش بیست برابری مدیریت مصرف اعمال شده است، فقط بخشی از طرحهای تشویقی مدیریت مصرف است و قرعه کشی بزرگ ۳۰۰ دستگاه خودرو و هزاران جوایز ارزنده نیز از دیگر طرحهای تشویقی مدیریت مصرف امسال است که مشترکان محترم با کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق و نصب اپلیکیشن با انرژی می توانند در این پویش شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=101204

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.