• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

3

خون مردم غزه بساط کفر را برهم خواهد ریخت

  • کد خبر : 100954
  • 24 تیر 1403 - 13:34
خون مردم غزه بساط کفر را برهم خواهد ریخت
مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین با بیان اینکه خون مظلوم مجاهد خاصیت تطهیرکنندگی دارد، گفت: خون مردم غزه خون مجاهد انتقام‌گیر است و بساط کفر را بر هم می‌ریزد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مجتهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: جریانی که در بین بنی‌اسرائیل طرفدار گوساله سامری بودند در ادامه هیچ‌گاه تمام نشد. با اینکه آن گوساله از بین رفت اما محبت گوساله باقی ماند.

وی ادامه داد: اینان ۸۰۰ سال پس از حضرت موسی(ع) کتابی نوشتند و به همه انبیا نسبت‌های دروغ دادند. اگر پیامبری ظهور می‌کرد و بنی‌اسرائیل را به جهاد با نفس دعوت می‌کرد آن پیامبر را تکذیب می‌کردند، تهمت می‌زدند و او را از بین می‌بردند.

مدرس دانشگاه‌های مسیحی آمریکای لاتین، افزود: در کتابی که توسط قاتلین انبیا نوشته شد، برخی از آموزه‌های انبیا را به صورت تحریف شده وارد کردند و این کتاب به عهد عتیق شهرت یافت.

مجتهدزاده با بیان اینکه برای پرستش شیطان بهترین کار انسان‌کشی است، گفت: در این کتاب رسم قربانی کردن کودک آمده و دستور داده است کودکان را بسوزانید. در واقع انسان‌کشی به دو صورت انجام می‌شود یا انسان متولد شده را سر می‌برند و یا کودک متولد نشده، سقط جنین می‌شود.

وی اظهار کرد: در واقع این کودک‌کشان به صورت مشخص بمب‌های فسفری در مدارس و بیمارستان‌ها می‌اندازند تا با کشته شدن کودکان قدرت پیدا کنند و تقرب به شیطان حاصل شود.

مدیر حوزه امام علی‌بن ابیطالب(ع) ویژه طلاب آمریکای لاتین با تأکید بر اینکه دو نوع خون مظلوم داریم، یکی خون مظلوم مجاهد و دیگری خون مظلوم مستضعف، گفت: خون مظلوم مستضعف خونی است که شیطان را به روی زمین تقویت می‌کند. هر چقدر کودک‌کشی افزایش پیدا کند، تاریکی و لعنت به روی کره زمین زیاد می‌شود و قدرت، نفرت و نکبت شیطان افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: خون مظلوم مجاهد خاصیت تطهیرکنندگی دارد. پس اگر قیام و جهاد کنیم و در مقام جهاد به شهادت برسیم، این خون خاصیت تطهیرکنندگی پیدا می‌کند.

مجتهدزاده تصریح کرد: امروز خون مردم غزه خون مجاهد انتقام‌گیر است و بساط کفر را بر هم می‌ریزد. هر کسی در مقام جهاد به میزان اخلاصش کاخ ظلم را می‌لرزاند.‌ همانند خون سیدالشهدا(ع) که در مقام بالای اخلاص به شهادت رسید و پس از آن حکومت بنی امیه به براندازی رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100954

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.