• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

در مرداد ماه سال جاری بیش از ۵ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح استان توزیع شد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین کارگزاران در سطح شهرستان سرچهان توزیع شد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار تن از انواع نهاده کشاورزی را بین انبار کارگزاران در شهرستان فسا توزیع کرد توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان اقلید از آغاز سال جاری تا پایان مرداد ماه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در پنج ماه نخست سال جاری مقدار ۱۵ تن کود کشاورزی به شهرستان کوهچنار ارسال و توزیع کرد از آغاز سال چاری تا پایان مرداد ماه بیش از ۸۰۰ تن کود کشاورزی فسفاته از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در سطح استان توزیع شد انجام عملیات نمونه برداری از پارت ۴۷ کود سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران توسط کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس رویداد «دستان پر مهر» در شیراز برگزار می شود

2
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز؛

خرید بیش از ۹۱ میلیارد تومان تجهیزات و ماشین‌آلات برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز

  • کد خبر : 100768
  • 13 تیر 1403 - 23:47
خرید بیش از ۹۱ میلیارد تومان تجهیزات و ماشین‌آلات برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز
آیین افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ پروژه عمرانی، خدمات شهری و زیباسازی و رونمایی از تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر درمجموع باارزش ۱۰۴۳ میلیارد تومان برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، آیین افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ پروژه عمرانی، خدمات شهری و زیباسازی و رونمایی از تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر درمجموع به ارزش ۱۰۴۳ میلیارد تومان برگزار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در آیین افتتاح ۴۴ پروژه شهرداری شیراز بااعتبار ۱۰۴۳ میلیارد تومان گفت: از ابتدای ۱۴۰۲ برای تجهیزات آتش‌نشانی به ماشین‌آلات جدید تلاش کرده‌ایم و امروز فاز اول رونمایی از تجهیزات آتش‌نشانی را شاهد هستیم.

هادی عیدی پور ادامه داد: برای آتش‌نشانی شیراز ۱۸ دستگاه خودروی آتش‌نشانی و یک دستگاه موتور دو چرخ که مخزن آب دارد، خریداری‌شده است.

وی اضافه کرد: ۵ دستگاه خودروی ایسوزوی امدادی آتش‌نشانی با ۲۰۰ لیتر مخزن فوم و تجهیزات امداد و نجات از شرکت بهمن دیزل خریداری و به آتش‌نشانی شیراز تخصیص شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این مراسم در خصوص تجهیزات و لباس‌هایی که برای سازمان آتش‌نشانی شیراز خریداری‌شده نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته عیدی پور مجموعاً بالغ‌بر ۹۱ میلیارد تومان برای خریداری این تجهیزات هزینه شده است و لباس‌های جدید بدون هیچ‌گونه نور به دلیل شب رنگ بودن در تاریکی مطلق قابل دید هستند.

رونمایی از تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شامل سه دستگاه خودرو ایسوزوی آتش‌نشانی ۶ تن، ۳۷۵ دست آور و شلوار حریق، ۵ دستگاه شاسی هیوندا ۸ تن، تجهیزات اطفایی و امدادی فوم AFFF، فن فشار مثبت، فن ضد جرقه، وینج برقی، تجهیزات غواصی، دمنده، تجهیزات کارگاه شارژ باطری، تجهیزات حفاظتی و انفرادی، تجهیزات ورزشی، لباس و کفش ورزشی، کفش کوهنوردی، کاپشن، لباس فرم عملیاتی، کلاه آفتابی کوهستان، دستکش امدادی، ۱۴۰ عدد شیر هیدرانت و تجهیزات مرتبط، ۳۳۶ عدد کلاه عملیاتی، دو دستگاه بازسازی و کابین بندی رنو میدلام، دو دستگاه موتور چهارچرخ UTV و یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ واتر میست بود رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به ان اشاره کرد.

امضای یادمان افتتاح تجهیزات آتش‌نشانی شیراز توسط شهردار و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از دیگر برنامه‌های بود که عیدی‌پور به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100768

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.