• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز؛

خرید بیش از ۹۱ میلیارد تومان تجهیزات و ماشین‌آلات برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز

  • کد خبر : 100768
  • 13 تیر 1403 - 23:47
خرید بیش از ۹۱ میلیارد تومان تجهیزات و ماشین‌آلات برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز
آیین افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ پروژه عمرانی، خدمات شهری و زیباسازی و رونمایی از تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر درمجموع باارزش ۱۰۴۳ میلیارد تومان برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، آیین افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ پروژه عمرانی، خدمات شهری و زیباسازی و رونمایی از تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر درمجموع به ارزش ۱۰۴۳ میلیارد تومان برگزار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در آیین افتتاح ۴۴ پروژه شهرداری شیراز بااعتبار ۱۰۴۳ میلیارد تومان گفت: از ابتدای ۱۴۰۲ برای تجهیزات آتش‌نشانی به ماشین‌آلات جدید تلاش کرده‌ایم و امروز فاز اول رونمایی از تجهیزات آتش‌نشانی را شاهد هستیم.

هادی عیدی پور ادامه داد: برای آتش‌نشانی شیراز ۱۸ دستگاه خودروی آتش‌نشانی و یک دستگاه موتور دو چرخ که مخزن آب دارد، خریداری‌شده است.

وی اضافه کرد: ۵ دستگاه خودروی ایسوزوی امدادی آتش‌نشانی با ۲۰۰ لیتر مخزن فوم و تجهیزات امداد و نجات از شرکت بهمن دیزل خریداری و به آتش‌نشانی شیراز تخصیص شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این مراسم در خصوص تجهیزات و لباس‌هایی که برای سازمان آتش‌نشانی شیراز خریداری‌شده نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته عیدی پور مجموعاً بالغ‌بر ۹۱ میلیارد تومان برای خریداری این تجهیزات هزینه شده است و لباس‌های جدید بدون هیچ‌گونه نور به دلیل شب رنگ بودن در تاریکی مطلق قابل دید هستند.

رونمایی از تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شامل سه دستگاه خودرو ایسوزوی آتش‌نشانی ۶ تن، ۳۷۵ دست آور و شلوار حریق، ۵ دستگاه شاسی هیوندا ۸ تن، تجهیزات اطفایی و امدادی فوم AFFF، فن فشار مثبت، فن ضد جرقه، وینج برقی، تجهیزات غواصی، دمنده، تجهیزات کارگاه شارژ باطری، تجهیزات حفاظتی و انفرادی، تجهیزات ورزشی، لباس و کفش ورزشی، کفش کوهنوردی، کاپشن، لباس فرم عملیاتی، کلاه آفتابی کوهستان، دستکش امدادی، ۱۴۰ عدد شیر هیدرانت و تجهیزات مرتبط، ۳۳۶ عدد کلاه عملیاتی، دو دستگاه بازسازی و کابین بندی رنو میدلام، دو دستگاه موتور چهارچرخ UTV و یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ واتر میست بود رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به ان اشاره کرد.

امضای یادمان افتتاح تجهیزات آتش‌نشانی شیراز توسط شهردار و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از دیگر برنامه‌های بود که عیدی‌پور به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100768

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.