• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2
شهردار شیراز در بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر:

کلان‌شهر شیراز امروز به یک مجموعه سازندگی تبدیل‌شده است

  • کد خبر : 100766
  • 13 تیر 1403 - 22:43
کلان‌شهر شیراز امروز به یک مجموعه سازندگی تبدیل‌شده است
آیین افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ پروژه عمرانی، خدمات شهری و زیباسازی و رونمایی از تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر درمجموع باارزش ۱۰۴۳ میلیارد تومان برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، آیین افتتاح و بهره‌برداری ۴۴ پروژه عمرانی، خدمات شهری و زیباسازی و رونمایی از تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر درمجموع به ارزش ۱۰۴۳ میلیارد تومان برگزار شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: به همت معاونت‌های مالی و اقتصادی و فنی و عمرانی بعد از سال‌ها شاهد افتتاح سالن جلسات در محل ساختمان شهید سلیمانی شهرداری شیراز هستیم که ظرف سه هفته از فضای کارگاهی خارج‌شده و به اتمام رسیده و افتتاح می‌شود که نشان از پیشرفت سریع اجرای پروژه‌های شهرداری شیراز است.

محمدحسن اسدی افزود: باید آیندگان از شهرداری به‌عنوان یک نقطه عطف یاد کنند و شهر شیراز خوشبختانه امروز به یک مجموعه سازندگی تبدیل‌شده است.

وی اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های مناطق ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ شهرداری شیراز به‌صورت ویدئوکنفرانس هستیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز تأکید کرد: تابستان سال گذشته از شورا و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خواستار تأمین تجهیزآلات برای حوزه ایمنی و خدمات شهری شیراز شدیم و امروز شاهد محقق شدن آن هستیم و ۴۴ پروژه شهرداری شیراز به ارزش ۱۰۴۳ میلیارد تومان به افتتاح رسیدند.

اسدی افزود: سالن اجتماعات فرصت مطلوبی برای برگزاری جلسات در شهرداری شیراز است و همچنین سالن آمفی‌تئاتر ۶۰۰ نفره هم در چند ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی گفت: از تمام دست‌اندرکاران و مجموعه‌ها و مدیران مختلف شهرداری شیراز که برای به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها همکاری لازم را دارند، تشکر می‌کنیم.

شهردار شیراز تأکید کرد: در آستانه دومین دوره از چهاردهمین انتخابات رئیس‌جمهوری از تمام مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100766

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.