• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
9

اخبار پلیس فارس – ۲۱ آبان ۱۳۹۹

  • کد خبر : 10072
  • 21 آبان 1399 - 6:58
اخبار پلیس فارس – ۲۱ آبان ۱۳۹۹
شما می توانید اخبار روز فرماندهی انتظامی استان فارس را در این خبر مشاهده کنید.

کشف ۴۰ میلیارد کالای قاچاق در”شیراز”

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۶۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان “شیراز” خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، از دپو  مقدار زیادی پارچه قاچاق در انباری در شیراز مطلع شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند ۴۶۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، اظهار کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را، ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار “حبیبی” عنوان داشت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

کشف کالای قاچاق ۵۰۰ میلیونی در “کوه چنار”

فرمانده انتظامی “کوه چنار” از کشف یک محموله قاچاق ۵۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم “لطف‌الله محمدی” گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این  شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی، به یک سواری پراید بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۶ عدد انواع سینک ظرف شوئی و تعدادی جا مایع خارجی قاچاق کشف و ضبط  شد.

سرهنگ دوم “محمدی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۵۰۰ میلیون  ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شد.

تقدیر نماینده مجلس شورای اسلامی  از پلیس”فیروزآباد”

نماینده مردم شهرستان‌ فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی، از عملکرد و تلاش‌های پلیس در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر “محمدمهدی فروردین” در این دیدار با اشاره به رضایت عموم شهروندان از عملکرد انتظامی شهرستان فیروزآباد ، گفت: نمایندگان مجلس هم عینا این موضوع را لمس می‌کنند و شاهد جان فشانی و رشادت کارکنان نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت هستند و نتیجه همه اینها در رضایت روز افزون مردم از عوامل انتظامی ملموس است.

در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد ضمن قدردانی از نماینده مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور مسئولان خدوم باعث قوت قلب و شور و نشاط دو چندان نیروهای تلاشگر انتظامی برای خدمات رسانی ارزنده به شهروندان است.

سرهنگ “مهدی جوکار” ضمن تشریح عملکرد و اقدامات انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت مطلوب در جامعه، افزود: پلیس با تمام توان و به صورت شبانه روزی در راستای انجام وظایف خود به نحو احسن، تلاش می‌کند اما در این راستا کمبودهایی وجود دارد که باید مسئولان تلاش کنند تا هرچه سریعتر مرتفع گردد.

برخورد ۳ خودرو  با یکدیگر حادثه آفرید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: بر اثر برخورد ۳ خودرو با یکدیگر در کمربندی “شیراز”، یک نفر فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف زنجیره‌ای در کمربندی “شیراز”، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، پارس و پیکان با ۳ سرنشین با یکدیگر برخورد که در این حادثه راننده پیکان در دم فوت و ۲ نفر سرنشین آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون اجتماعی پلیس فارس، عنوان داشت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را عدم رعایت فاصله طولی خودروها با یکدیگر و رانندگی با سرعت غیر مجاز اعلام کردند.

دستگیری ۴۹ متهم تحت تعقیب در “شیراز”

فرمانده انتظامی “شیراز” گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ نفر متهم که به دلیل ارتکاب جرایم مختلف تحت تعقیب پلیس بودند دستگیر کردند.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در اجرای دستورات قضائی و با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب، شناسایی این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران با انجام کارهای فنی و پلیسی، در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند ۴۹ نفر متهم را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه همه آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: در پیشینه این افراد جرایمی همچون سرقت، حمل مواد مخدر، توهین و تمرد نسبت به ماموران، جعل و کلاهبرداری و ایجاد ضرب و جرح دیده می شود.

توقیف ۳ دستگاه سواری وکشف ۳۲ راس گوسفند  قاچاق

فرمانده انتظامی “لارستان” از توقیف ۳ دستگاه سواری و کشف ۳۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یک عملیات ضربتی خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی “چهاربرکه” در اجرای طرح مقابله با قاچاق، حین کنترل محور “لارستان-بندرعباس” در یک عملیات ضربتی به ۳ دستگاه سواری ۴۰۵ و سمند حامل احشام مشکوک و آنها را توقیف کردند.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده مشخص شد این خودروها حامل ۳۲ راس گوسفند  قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انهدام باند حرفه‌ای جعل  اسکناس در “مرودشت”

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری اعضای باند ۴ نفره جعل اسکناس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۴ نفر با یک سواری پراید در سطح شهرستان مرودشت اقدام به خرید اجناس از مغازه‌داران و پرداخت چک‌پول تقلبی به آنها می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده، موفق شدند یک سواری پراید را شناسایی و آن را توقیف کنند.

سرهنگ “زینلی” با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، یک دستگاه جعل اسکناس به همراه ۱۸ عدد ایران ‌چک ۵۰۰ هزار ریالی جعلی کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۸۹ کیلو تریاک در”نی‌ریز”

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۸۹ کیلو  تریاک کشف شد.

سرهنگ “سید‌محمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به ۲ دستگاه اتوبوس و سمند مشکوک آنها را توقیف کردند.

سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه در بازرسی از آن خودروها، ۸۹ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص ۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

گل‌های قاچاق ۵ میلیاردی قبل از ورود به گل فروشی کشف شدند

فرمانده انتظامی “آباده” از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۲ هزار بوته گل خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی  شهرستان “آباده” هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار بوته گل خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

یک کشته و ۲ مصدوم حاصل برخورد ۲ خودرو  پراید

رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری پراید سفید رنگ با یکدیگر در محور مواصلاتی “کوار-اکبرآباد”، یک نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی “کوار-اکبرآباد”، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند ۲ دستگاه سواری پراید سفید رنگ با ۳ سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

رئیس پلیس راه شمالی استان ، تصریح کرد: در این حادثه هر ۲ راننده خودروها مجروح و راهی بیمارستان شدند و سرنشین نیز به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

سرهنگ “دهقانی” خاطر نشان کرد: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه یکی از رانندگان اعلام کردند.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۷۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی “داراب” از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۷۴ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری سمند خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی داراب به همراه کارکنان سپاه پاسداران در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، در ورودی این شهرستان به یک سواری سمند مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

سرهنگ “نوشاد” با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۷۴ کیلو تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=10072

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.