• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

اخبار پلیس فارس – ۱۳ فروردین ۹۹

  • کد خبر : 1006
  • 14 فروردین 1399 - 9:38
اخبار پلیس فارس – ۱۳ فروردین ۹۹

کشف بیش از ۱۲۶ هزار جفت دستکش قاچاق در فارس فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، ۱۲۶ هزار و ۵۵۰ جفت دستکش و ۱۰۰ عدد پیش بند دندانپزشکی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال کشف شد. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری […]

کشف بیش از ۱۲۶ هزار جفت دستکش قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، ۱۲۶ هزار و ۵۵۰ جفت دستکش و ۱۰۰ عدد پیش بند دندانپزشکی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال کشف شد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی های شیراز، به یک وانت نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۲۶ هزار و ۵۵۰ جفت دستکش بهداشتی و ۱۰۰ عدد پیش بند دندانپزشکی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، گفت: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال برآورد شده است.

کاهش ۷۰ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی فارس / تعطیلی مراکز تفریحی در روز طبیعت

جانشین فرماندهی انتظامی استان با تأکید بر کنترل ورودی ها و خروجی های سطح استان، گفت: میزان ترددها در استان، با کاهش ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یوسف ملک زاده” در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه نسبت به کنترل عبور و مرور و ترددها در محورهای ارتباطی استان اقدام کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده و رصد دوربین های تردد شمار، میزان ترددها در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۷۰ درصدی روبرو بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز ۱۳ فروردین همزمان با روز طبیعت همه مراکز تفریحی، پارک ها و بوستان ها تعطیل هستند، افزود: بر این اساس، عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی در اطراف این مراکز حضور دارند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند داشت.

سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: بنابراین موضوع تردد شهروندان به مناطق اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان ها و پارک ها کاملا منتفی است و مسیرها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود کرده ایم.

وی در خصوص فعایت اصناف نیز گفت: به جز اصنافی که وسایل و مایحتاج ضروری مردم را تأمین می کنند، بقیه اصناف تعطیل هستند و در صورت تخلف به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم که برای سلامتی خود و دیگران اهمیت قائل هستند، افزود: نیروی انتظامی با تمام سعی و توان خود در راستای حفظ سلامت و امنیت مردم در جامعه تلاش می کند.

کشف ۳ میلیارد گوسفند قاچاق در خرم بید

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۳۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان خرم بید خبر داد.

سرهنگ “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران ایست و بازرسی شهید “جنتی فر” شهرستان خرم بید هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه کامیون مظنون و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های لازم مشخص شد که این خودروها حامل ۱۳۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل است که تحویل اداره دامپزشکی شهرستان خرم بید شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این احشام قاچاق با توجه به اظهار نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

دست شاگرد از حساب بانکی صاحب کار خود کوتاه شد

رییس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه اکثر مشکلات افراد، ناشی از اعتماد نابجا به دیگران می‌باشد، گفت: در این راستا فردی که حساب بانکی صاحب کار خود را خالی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “حشمت سلیمانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با مراجعه مردی میانسال به پلیس فتا مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبالغی به صورت غیر‌مجاز در ایام تعطیلات عید نوروز برداشت شده است، موضوع در اسرع وقت تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد با بررسی‌های فنی صورت گرفته مشخص شد که برداشت‌ها در چندین نوبت و به صورت خرید اینترنتی صورت پذیرفته است.

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: پس از شناسایی فرد مورد نظر، در بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید که متهم شاگرد مغازه شاکی می‌باشد که وی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ سلیمانی افزود: متاسفانه به دلیل اینکه صاحب مغازه اطلاعات چندانی از نحوه استفاده از کارت‌های بانکی نداشته است، به همین دلیل آن را در اختیار شاگرد خود قرار داده و متهم با سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال‌سازی رمز دوم کارت و خرید‌های اینترنتی کرده بود.

وی با بیان اینکه سپردن اطلاعات حساب بانکی خود به دیگران زمینه را برای خالی کردن حساب، فراهم می‌آورد گفت: هرگز به دیگران و اطرافیان خود اعتماد نکرده و اطلاعات حساب بانکی و کارت‌های بانکی خود را در اختیار آنان قرار ندهید.

پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید ازپلمپ ۱۴ واحدصنفی متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” مرادصارمی” درتشریح این خبرگفت:  درراستای جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا وحفظ سلامت مردم، مأموران اداره نظارت براماکن عمومی واتاق اصناف طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴واحد صنفی را با هماهنگی قضایی و به دلیل عدم رعایت مقررات اعلامی از ستاد مدیریت بیماری کرونا ، پلمپ کردند.

وی از عموم مردم شهرستان خواست هرگونه موارد مشکوک و عدم رعایت بهداشت توسط واحدهای صنفی را هرچه سریع تر اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

کشف محلول ضد عفونی کننده در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۵۵ عدد محلول ضد عفونی کننده دست در بازرسی از یک واحد صنفی در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد عبادی نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد:  ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی از وجود مقادیری مواد ضد عفونی کننده احتکار شده در یک واحد صنفی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی به محل  مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مغازه موفق شدند تعداد ۵۵ عدد محلول ضد عفونی کننده که احتکار شده بود،  کشف کنند .

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

کشف گاو قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف ۱۰ راس گاو قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد هاشم قسام” در تشریح این خبرگفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “قائمیه – نورآباد” به دو دستگاه وانت نیسان مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خودرو ها حامل ۱۰ راس گاو قاچاق و فاقد مجوز از دامپزشکی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ارزش این دام های قاچاق یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=1006

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.